ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) آغاز شد
کد خبر: 3978115
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) خبر داد:

ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) آغاز شد

نام نویسی ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) برای دوره‎های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران در حال انجام است.

ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) آغاز شدحجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد مشرف، رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قم، اظهار کرد: ثبت نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) برای دوره‌های آموزشی مجازی، حضوری و نیمه حضوری برادران و خواهران آغاز شده است و نحوه برگزاری این کلاس‌ها بستگی به مصوبه‌های ستاد ملی کرونا و وضعیت استان قم دارد.

وی ادامه داد: این دوره‌ها ویژه برادران و خواهران علاقمند به فراگیری معارف قرآن در چهار رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در رشته های درست‌خوانی و روان‌خوانی، تجوید ۱ و ۲، صوت و لحن تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن کریم، حفظ نهج‌البلاغه، مداحی، تفسیر ترتیبی و موضوعی سوره‌های منتخب و تنزیلی قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن کریم برگزار می‌شود.

مشرف افزود: همچنین ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه، ترجمه و مفاهیم ادعیه و زیارات، همسرداری، تربیت فرزند، حدیث خوانی، شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج‌البلاغه، احکام عمومی، احکام بانوان، مهدویت، سبک زندگی اسلامی، تغذیه سالم در آیات و روایات و … از دیگر رشته‌های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در این دوره‌ها است.

رئیس مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌های واحد برادران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ و در مورد دوره‌های واحد خواهران صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ و همچنین در مورد دوره‌های واحد آموزش مجازی از ساعت ۸ الی ۱۷ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ تماس بگیرند.

وی عنوان کرد: ثبت نام دوره تابستان تا ۴تیرماه ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به نشانی اینترنتی www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha