واکنش جنبش جهاد اسلامی به شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس
کد خبر: 3978144
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

واکنش جنبش جهاد اسلامی به شهادت نوجوان فلسطینی در نابلس

جنبس جهاد اسلامی در واکنش به شهادت یک نوجوان فلسطینی در نابلس اعلام کرد که خون این نوجوان شاهدی بر جنایات و تجاوزات پیوسته رژیم صهیونیستی است و جوانان فلسطینی با صلابت به مقاومت در برابر اشغالگران ادامه می‌دهند.

به گزارش ایکنا، به نقل از المنار، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت یک نوجوان فلسطینی در نابلس  تأکید کرد که جوانان انقلابی در منطقه جبل صبیح در نابلس در کرانه باختری مسیر عزت و نجات از اشغال فلسطین را ترسیم می‌کنند.

طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی در این بیانیه اعلام کرد: درود بر مردم نابلس که علیه شهرک‌سازی و تروریسم در شهرک بیتا قیام می‌کنند؛ آنها با استواری و صلابت با اشغال مبارزه می‌کنند.

سلمی افزود: رحمت و رضوان الهی نثار روح شهید قهرمان، احمد بنی شمسة که هنگام دفاع از سرزمین خود در برابر شهرک‌سازی تروریست‌ها شهید شد. سلمی تأكید كرد كه این خون شاهدی است بر جنایات و تجاوزات صهیونیست‌ها و جوانان فلسطینی انتقام خون این شهید را خواهند گرفت.

در درگیری‌هایی که عصر روز گذشته (چهارشنبه) در شهرک بیتا در جنوب نابلس آغاز شد، احمد بنی شمسة ، نوجوان 16 ساله بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.  وی چهارمین شهید فلسطینی در شهرک بیتا از حدود یک ماه پیش است.

از سوی دیگر زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی تأکید کرد که مقاومت در غزه از تجربه کافی برخوردار است و هر لحظه برای ناکام گذاشتن طرح‌ها و توطئه‌های دشمن صهیونیستی آمادگی کامل دارد.

النخاله در دیدار با هیئتی از احزاب و شخصیت‌های عربی تصریح کرد که طرف‌های زیادی در تلاش برای کم‌رنگ نشان دادن پیروزی مقاومت در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی هستند.

النخاله عنوان کرد: امیدواریم به یک برنامه ملی دست یابیم که ملت فلسطین را قادر به ادامه مقاومت کند.

وی گفت که پیروزی در نبرد شمشیر قدس یک نقطه تحول در مسیر مبارزات ملت فلسطین بود و این ملت هنوز راه زیادی در پیش دارد و توطئه‌های زیادی هم علیه آن تدارک دیده شده است. 

انتهای پیام
captcha