دستگاه قضایی اجازه کوچک‌ترین خدشه به رأی مردم را نمی‌دهد
کد خبر: 3978290
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

دستگاه قضایی اجازه کوچک‌ترین خدشه به رأی مردم را نمی‌دهد

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان گفت: دستگاه قضایی در سراسر کشور به‌ویژه در استان هرمزگان اجازه کوچک‌ترین خدشه به رأی مردم را نمی‌دهد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علی صالحی رئیس‌کل دادگستری استان، صبح امروز، 28 خردادماه، در شعبه اخذ رأی مسجد قدس بندرعباس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هرمزگانی‌ها هم‌زمان با سراسر کشور و در شرایط آب و هوایی گرم و شیوع ویروس کرونا، با حضور پرشور و چشمگیر خود پای صندوق رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند و باید به صورت ویژه از این ملت ولایتمدار و فهیم تشکر کرد.

وی افزود: حضور پرشور مردم می‌تواند پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رئیس‌جمهور منتخب باشد و به رئیس‌جمهور آینده در پیشبرد اهداف مدنظرش در جامعه بین‌المللی و روابط داخلی و خارجی کمک شایانی می‌کند و سبب می‌شود کارها را به نحو احسن و به نفع مردم و دولت رقم بزند.

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: دستگاه قضایی دوشادوش سایر دستگاه‌های اداری و نظارتی، امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم بکار می‌گیرد. این اطمینان را به مردم می‌دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان  اجازه کوچک‌ترین خدشه به رأی مردم را نمی‌دهد و با کمک سایر دستگاه‌ها، امنیت کامل شعب اخذ رأی تأمین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha