دشمن به واسطه این انتخابات، ناامید می‌شود
کد خبر: 3978302
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

دشمن به واسطه این انتخابات، ناامید می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه این انتخابات، انتخاباتی است که دشمن تمام تلاشش را کرد تا مردم در آن مشارکت نکنند، گفت: مردم در اثر انتخابی که در این روز رقم می‌زنند، خیر خواهند دید و دشمن به واسطه این انتخابات ناامید می‌شود.

دشمن به واسطه این انتخابات، ناامید می‌شودحجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به حضور مردم از ساعات اولیه رأی گیری گفت: این انتخابات، انتخاباتی است که دشمن تمام تلاشش را کرد تا مردم در آن مشارکت نکنند، شاید در هیچ زمانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ما ندیدیم دشمن اینطور تبلیغ کند و تمام اعوان و انصار خود را به کار بگیرد تا مردم حضور پیدا نکنند.

وی با بیان اینکه در منطقه کوی علوی اهواز رأی خود را به صندوق انداخته است، گفت: در این منطقه حضور پرشور مردم را پای صندوق‌های رأی شاهد هستم. مردم از همان ساعات ابتدای رأی گیری حضور پیدا کردند. دشمن به واسطه این انتخابات ناامید می‌شود.

نبی‌زاده گفت: همانطور که مقام معظم رهبری صبح امروز فرمودند، مردم از این انتخابات، خیر خواهند دید. بی شک و به لطف خداوند و عنایت اهل بیت(ع)، مردم در اثر انتخابی که در این روز رقم می‌زنند، خیر خواهند دید و موجبات رفع مشکلات و حل گلایه‌ها را فراهم خواهند آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راه حل رفع گلایه‌ها و مشکلات، آمدن پای صندوق‌های رأی است.

انتهای پیام
captcha