مشارکت بیش از ۷۴۰ هزار خراسانی در انتخابات طی ۶ ساعت نخست
کد خبر: 3978365
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

مشارکت بیش از ۷۴۰ هزار خراسانی در انتخابات طی ۶ ساعت نخست

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از اخذ بیش از ۷۴۰ هزار رأی در ۶ ساعت نخست رأی‌گیری در استان خبر داد.

مشارکت بیش از ۷۴۰ هزار از واجدین شرایط خراسان رضوی در 6 ساعت ابتدایی انتخاباتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدعلی نبی‌پور، رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی، امروز، 28 خردادماه، در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات خراسان رضوی، در خصوص میزان مشارکت واجدین شرایط در استان، اظهار کرد: تا ساعت ۱۳ بیش از ۷۴۰ هزار از واجدین شرایط در خراسان رضوی رأی داده‌اند.

وی در خصوص میزان مشارکت افراد بر اساس رنج سنی آنان، گفت: بیش از ۱۶۰ هزار نفر از افراد ۳۰ تا ۴۰ ساله تاکنون در خراسان رضوی، در انتخابات مشارکت داشته‌اند. همچنین بیش از ۲۵۰ نفر از افراد بالای ۹۵ ساله تا ساعت ۱۳ در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت داشته‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: مشارکت در خراسان رضوی تاکنون خوب بوده است. امیدوارم میزان مشارکت تا پایان ساعات وقت رأی‎‌گیری روند مطلوبی را طی کند.

نبی‌پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم در این دوره زمان اخذ رأی خود را مدیریت کرده‌ و آن را به ساعات پایانی شب موکول نکردند تا شاهد ازدحام در شعب اخذ رأی باشیم.

وی درمورد اینکه آیا تاکنون تخلفی در شعب اخذ رأی رخ داده است یا خیر، گفت: تاکنون تخلفی که منجر به تشکیل پرونده شود نداشته‌ایم، فقط تخلفات کوچکی مانند اینکه فردی از جایی به جای دیگر بخواهد رأی دهد وجود داشته که مدیریت شده است.

انتهای پیام
captcha