زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی در راهپیمایی حمایت از پیامبر(ص) مسجدالاقصی
کد خبر: 3978438
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

زخمی‌شدن ده‌ها فلسطینی در راهپیمایی حمایت از پیامبر(ص) مسجدالاقصی

فلسطینیان ساکن بیت المقدس امروز پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی حمایت از پیامبر(ص) و محکومیت توهین به ساحت آن حضرت در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی برگزار کردند.

به گزارش ایکنا؛ این راهپیمایی به نشانه حمایت از مقام شامخ حضرت رسول اکرم (ص) و محکومیت هتاکی‌های شهرک نشینان یهود به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله‌های جنگی و اشک آور و صوتی به راهپیمایان، دست به سرکوب آنان زدند که در پی این تجاوزات ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اقدام در حالی صورت گرفت که اشغالگران صهیونیست از نخستین ساعات بامداد امروز تدابیر امنیتی شدیدی در جای جای شهر قدس به اجرا گذاشته بودند.

جوانان فلسطینی ساکن بیت المقدس امروز جمعه برای برپایی راهپیمایی از مسجدالاقصی به سمت باب العامود فراخوان دادند و قرار شد این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه به نشانه حمایت از مقام شامخ حضرت پیامبر اکرم (ص) و محکومیت توهین شهرک نشینان یهود به ساحت قدسی حضرت محمد (ص) در جریان «راهپیمایی پرچم» در روز سه شنبه گذشته برگزار شود.

همچنین اشغالگران صهیونیست شامگاه دیروز پنجشنبه در جریان تجمع اعتراض‌آمیز فلسطینیان ساکن قدس در باب العامود که به نشانه اعتراض به این هتاکی‌ها و اهانت‌ها برگزار شده بود، یک جوان فلسطینی را بازداشت و دو تن دیگر را آماج اقدامات سرکوبگرانه قرار دادند.

انتهای پیام
captcha