انتخابات؛ عرصه مشارکت همه طیف‌ها برای هدف مشترک
کد خبر: 3978444
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

انتخابات؛ عرصه مشارکت همه طیف‌ها برای هدف مشترک

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات از همه طیف‌ها با انگیزه مشترک برای پیشرفت و تعالی کشور مشارکت دارند و این سرمایه دشمنان حسودانی نیز دارد.

انتخابات؛ عرصه مشارکت همه طیف‌ها برای هدف مشترکبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، 28 خردادماه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در انتخابات از همه طیف‌ها با انگیزه مشترک برای پیشرفت و تعالی کشور مشارکت دارند و این سرمایه دشمنان حسودانی نیز دارد و رشد و پیشرفت کشورها را برنمی‌تابند و تلاش خود را به کار می‌گیرند که نتیجه مطلوبی حاصل نشود.

وی یادآور شد: اگر سابقه بیش از 40 سال گذشته انقلاب را مرور کنیم، می‌بینیم مردم در بدترین شرایط و همه عرصه‌ها در میدان بودند. مردم ایران به لحاظ سابقه تاریخی، فرهیختگی، غیرت و تعصبی که در آنان وجود دارد پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در زنجان حتی مردم از ساعت 6:30 صبح در شعب اخذ رأی حاضر شدند، تصریح کرد: البته مشکلات فنی کمی روند را با کندی مواجه کرد اما در حال حاضر اخذ آرای مردم انجام می‌شود.

وی به تقویت حس مطالبه‌گری تأکید کرد و گفت: سطح و نوع این دوره از مناظرات را نپسندیدم؛ چراکه انتظار می‌رفت بحث جدی و عملیاتی مطرح شود تا مردم با برنامه نامزدها آشنا شوند اما مناظرات شناخت درستی برای مردم ایجاد نکرد در حالی که مشارکت حداکثری نیاز به روشنگری دارد.

باقری قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را از وظایف مجلس شورای اسلامی خواند و گفت: در صورت تخلف و عدم اجرای قانون متخلفان به قوه قضائیه معرفی می‌شوند و مردم باید بین وظایف نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌ها تفاوت قائل شوند و از هر کدام تکالیف خود را مطالبه کنند.

انتهای پیام
captcha