فوت 2 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در همدان
کد خبر: 3978770
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

فوت 2 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به شناسایی 91 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان، گفت: متأسفانه طی مدت‌‌زمان یاد شده دو بیمار کرونایی فوت شده‌اند.

فوت 2 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در همدانمحمد طاهری، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای کرونا تاکنون دو هزار و 233 نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به شناسایی 91 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان، گفت: متأسفانه طی مدت‌زمان یاد شده دو بیمار کرونایی فوت شده‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 17 هزار و 975 نفر و در بخش سرپایی نیز به 44 هزار و 453 نفر افزایش یافت.

طاهری یادآور شد: با ثبت دو مورد مرگ‌ومیر به علت کرونا در شبانه‌روز گذشته شمار مرگ‌ومیر در استان به دو هزار و 233 مورد افزایش یافت.

حال 35 بیمار کرونایی در استان وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 298 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 73 مورد در بخش عادی، 13 نفر در بخش آی سی یو و حال 35 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با سه هزار و 237 مورد، نهاوند با دو هزار و 287 مورد و شهرستان همدان با شش هزار و 869 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

طاهری در پایان گفت: متأسفانه در موج جدید کرونا روند ابتلای بیماران و همچنان روند مرگ‌ومیر به کندی رو به کاهش است.

انتهای پیام
captcha