حمایت هیئت بیت‌الاحزان فاطمه(س) از ۸۰ خانواده بی‌سرپرست همدانی
کد خبر: 3985908
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

حمایت هیئت بیت‌الاحزان فاطمه(س) از ۸۰ خانواده بی‌سرپرست همدانی

مسئول هیئت بیت‌الاحزان حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ خانواده بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش این هیئت قرار دارند.

حمایت هیئت بیت‌الاحزان حضرت فاطمه(س) از 80 خانواده بی‌سرپرست همدانیعلیرضا رجبی، مسئول هیئت بیت‌الاحزان حضرت فاطمه(س)، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این هیئت در حوزه‌ جهادی و خیریه فعالیت دارد. تهیه بسته‌های غذایی، لباس گرم برای کودکان در زمستان، تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند و همچنین تهیه خوراک و پوشاک لازم در آستانه شب عید، تأمین هزینه‌های عمرانی و درمانی خانواده‌های تحت پوشش از جمله اقدامات این هیئت است.

رجبی اظهار کرد: انجام کارهای عمرانی اعم از ساخت مسجد، زمین فوتبال، شهربازی و سرویس‌های بهداشتی در روستای میل قادر سفلا از توابع سرپل ذهاب، نوسازی 30 واحد مسکونی در یکی از روستاهای لرستان با هزینه کرد 350 میلیون تومان از طرف خیرین از جمله فعالیت‌های این گروه جهادی بوده است.

وی از آب‌رسانی به 17 روستا در سیستان و بلوچستان خبر داد و یادآور شد: لوله‌کشی توسط نیروهای جهادی این هیئت در این 17 روستا انجام و تا منازل آن‌ها آب‌رسانی شده است.

رجبی گفت: در حال حاضر نیز به ده روستا در حال آب‌رسانی هستیم اما با توجه به وضعیت کرونایی فعلی کار تعطیل شده است. تاکنون 150 میلیون تومان اعتبار توسط نیروهای جهادی برای آب‌رسانی به این روستاها تأمین اعتبار شده است که امیدواریم تا پایان سال تحویل شود.

مسئول گروه جهادی بیت‌الاحزان حضرت فاطمه(س) در پایان گفت: در شهر همدان نیز به فراخور نیاز فعالیت‌های عمرانی انجام و کمک‌های لازم در این راستا ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha