برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه دانش‌آموزان در ملایر
کد خبر: 3997471
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه دانش‌آموزان در ملایر

مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: اگرچه با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه‌های حضوری تحت‌الشعاع محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی قرار گرفته است اما به دنبال اجرای برنامه‌های باشکوه و البته متناسب با شرایط حال حاضر کشور هستیم.

برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه دانش‌آموزان در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، محمدرضا بشری، مدیر آموزش و پرورش ملایر، 23 شهریورماه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز جامعه ما مرهون ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی گفت: یکی از وظایف و اهداف مهم آموزش و پرورش انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای گران‌بهای دفاع مقدس، آزادگی و مردانگی و میهن‌دوستی و از همه مهم‌تر ولایت‌پذیری به نسل‌های آینده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر افزود: بازگو کردن تاریخ جنگ تحمیلی و دستاوردهای دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های ارزشمندی برای دانش‌آموزان به همراه دارد، از این‌رو هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین و نهادینه‌سازی ارزش‌ها در دانش‌آموزان است. برنامه‌های متنوعی برای هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده که با همکاری سایر ادارات و نهادها اجرایی خواهد شد.

بشری با اشاره به ظرفیت بالای آموزش و پرورش در این رابطه بیان کرد: اگرچه با وجود شیوع ویروس کرونا برنامه‌های حضوری تحت‌الشعاع محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی قرار گرفته است، اما به دنبال اجرای برنامه‌های باشکوه و البته متناسب با شرایط حال حاضر کشور هستیم.

انتهای پیام
captcha