بهره‌مندی بیش از 2 هزار دانش‌آموز ملایری از کلاس‌های تابستانه
کد خبر: 3998144
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

بهره‌مندی بیش از 2 هزار دانش‌آموز ملایری از کلاس‌های تابستانه

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر از شرکت دو هزار و 325 دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت این شهرستان در ایام تابستان خبر داد.

بهره‌مندی 2300 دانش آموز ملایری از کلاس‌های اوقات فراغتمسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط کرونا بیشتر کلاس‌های اوقات فراغت به‌صورت مجازی و به‌صورت محدود حضوری برگزار شد، اظهار کرد: در این زمینه ۳۲ پایگاه برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرستان ملایر در نظر گرفته شد.

وی افزود: این پایگاه‌ها شامل دو پایگاه با ۷۰۰ دانش‌آموز به‌صورت حضوری و مجازی، همچنین ۱۵ پایگاه در مدارس منتخب در قالب برگزاری کلاس‌های کنکور و آمادگی، ۴۵۰ دانش‌آموز در دارالقرآن شامل برگزاری کلاس‌های حفظ، نهج‌البلاغه و رشته‌های قرآنی و همچنین تعدادی نیز در اردوگاه فجر بوده است.

بیات با بیان اینکه 150 نفر نیز در پژوهش‌سرا و ۳۰۰ نفر در ورزشگاه الهیه و زمین چمن از برنامه‌های ورزشی استفاده کردند، گفت: کلاس‌های اوقات فراغت از دهم تیرماه شروع و تا 25 شهریورماه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه جمعاً دو هزار و 325 دانش‌آموز در ۳۲ پایگاه از کلاس‌های قرآنی، فرهنگی و آموزشی بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونا تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های اوقات فراغت کمتر بود و در سال‌های گذشته دانش‌آموزان بیشتری از برنامه‌های اوقات فراغت در شهرستان ملایر استفاده کردند.

بیات گفت: دانش‌آموزان ملایری توانستند در مسابقات فرهنگی، قرآنی، هنری و... رتبه‌های زیادی را در استان کسب کنند؛ همچنین تعدادی از دانش‌آموزان در مسابقات کشوری حائز رتبه شدند.

انتهای پیام
captcha