80 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود
کد خبر: 3998390
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

80 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

مدیرکل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری 80 یادواره شهدا در قالب آبروی محله در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

80 یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان، مهدی ظفری، مدیر کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز ۲۷ شهریورماه، در جلسه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار کرد: ۸۰ یادواره برای شهدای آبروی محله، برگزار خواهد شد.

ظفری از تجلیل ۲۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان همدان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ترویج قدرشناسی، در هفته دفاع مقدس را به صورت تجلیل از پیشکسوتان را در سطوح مختلف استانی، شهرستانی و بخش‌ها برگزار خواهیم کرد و در همین راستا ۱۲ برنامه کلان و راهبردی در نظر گرفتیم و نزدیک به ۴۰۰ برنامه اجرا خواهد شد.

ظفری ادامه داد: همه ادارات و شهرستان‌ها برای هفته دفاع مقدس برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس اداره خود را دارند.

وی از تالیف بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در یک سال اخیر خبر داد و گفت: در این زمینه از استان‌های برتر کشور در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس، هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه جنگ تحمیلی بزرگترین واکنش جهانی در برابر انقلاب اسلامی بود، افزود: این جریان یک سناریوی جهانی بود و در حقیقت ما با همه دنیا جنگ می‌کردیم.

ظفری تاکید کرد: دفاع مقدس نیاز به بازبینی اوراق دارد ونقش فرماندهان باید درسی برای مسئولان باشد و همه باید کمک کنیم حقایق دفاع مقدس بازخوانی شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تاکید کرد: مرگ بر آمریکا شعار جاودانه است، اما در یک برهه زمانی، برخی سخنرانان به دلیل شرایط کشور جرأت نمی‌کردند این شعار را بیان کنند.

انتهای پیام
captcha