170 مرکز نیکوکاری در همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی
کد خبر: 3998559
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

170 مرکز نیکوکاری در همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از آمادگی 170 مرکز نیکوکاری در استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

170 مرکز نیکوکاری در همدان آماده دریافت کمک‌های مردمیمحمد‌رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در مجموع کمیته امداد 210 مرکز نیکوکاری در استان دارد که 67 مورد از این‌ها در شهر همدان فعال هستند و 170 مرکز نیز به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حوزه بسته‌های آموزشی می‌پردازد.

وی یادآور شد: کمیته امداد برای تهیه بسته‌های آموزشی با امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان امام و اداره‌کل اوقاف هم‌افزایی کرده و از کمک‌های این ارگان‌ها در تهیه بسته‌های آموزشی استفاده می‌کند.

شیخی‌زاده تصریح کرد: پیش از این کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش خود به‌صورت مستقیم بن خرید می‌داد تا از فروشگاه مورد نظر کمیته امداد اجناس مورد نظر خودشان را با تخفیف خریداری کنند، اما در حال حاضر برای تهیه لوازم آموزشی و هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و دانشجویان مبالغی را واریز می‌کند.

وی ادامه داد: این مبالغ کمک‌هزینه تحصیلی و هزینه ایاب و ذهاب برای دوره‌های ابتدایی تا متوسطه 300 تا 500 هزار تومان و برای دانشجویان 500 تا دو میلیون تومان است.

شیخی‌زاده بیان کرد: امسال کمیته امداد همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند به گوشی و تبلت را به مراکز امور خیریه معرفی کرده و از این طریق به آن‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام
captcha