توزیع 800 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم‌برخوردار همدان
کد خبر: 3998732
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

توزیع 800 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم‌برخوردار همدان

توزیع 800 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم‌برخوردار استان همدان به‌صورت نمادین آغاز شد.

توزیع 800 دستگاه تبلت در بین دانش آموزان کم‌برخوردار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش همدان، طی مراسمی روز گذشته، 28 شهریورماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از 800 دستگاه تبلت اهدایی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان رونمایی شد.

این تبلت‌ها به‌منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان کم‌بضاعت از آموزش‌های مجازی در شبکه شاد از سوی آموزش و پرورش همدان تهیه شده است.

مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در این‌باره گفت: برنامه‌های خوبی در آموزش و پرورش استان برای آغاز سال تحصیلی جدید تدارک دیده شده و شیوه‌نامه بازگشایی مدارس بسیار جامع و دقیق است.

وی روند واکسیناسیون در استان را مطلوب خواند و یادآور شد: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: زمینه‌سازی‌های لازم برای آغاز سال تحصیلی با اجرای مطلوب برنامه‌های پروژه مهر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اطلس آموزشی در مدارس به‌خوبی تدارک دیده شده است، تصریح کرد: شروع سال تحصیلی به‌صورت مجازی است و پس از آن برنامه‌ها در سه گام دنبال خواهد شد.

پورداود افزود: یک گام به مدارس عشایری و روستاهای کم جمعیت مربوط می‌شود که به‌صورت حضوری خواهد بود، در گام دوم آموزش‌ها در مدارس با جمعیت متوسط به‌صورت ترکیبی و ساعات آموزشی نیمی حضوری و نیمی مجازی دنبال خواهد شد و در گام سوم مدارس با تراکم بالا و پرجمعیت در صورت مهیا بودن زیرساخت‌ها با حضور حداقل دانش آموزان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در استان به‌خوبی انجام شده است، بیان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان نیز بر اساس برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

در این جلسه تبلت‌های اهدایی به‌صورت نمادین به پنج نفر از مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق جهت اهدا به دانش‌آموزان تحویل داده شد.

انتهای پیام
captcha