اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات در یزد
کد خبر: 3999132
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات در یزد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

اجرای طرح «مهر تحصیلی» از محل موقوفات در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، امروز، 30 شهریورماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

زارع‌زاده اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش‌آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا خواهد شد.

زارع‌زاده با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تأمین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: یک هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان در دو مقطع ابتدايی و متوسطه به مناسبت بازگشایی مدارس توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha