مؤلفه اصلی تبلیغ دینی بر مبنای نشر سبک زندگی اسلامی ایرانی است
کد خبر: 4002773
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

مؤلفه اصلی تبلیغ دینی بر مبنای نشر سبک زندگی اسلامی ایرانی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، گفت: مؤلفه اصلی تبلیغ دینی بر مبنای نشر سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده و استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در این راستا جزو ضرورت‌های اساسی است.

رضازاده// مؤلفه اصلی تبلیغ دینی برمبنای نشر سبک زندگی اسلامی ایرانی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم جعفرزاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۴ مهرماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار کرد: مؤلفه اصلی تبلیغ دینی بر مبنای نشر سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده و ابزار فرهنگ و هنر در این راستا جزو ضرورت‌های اساسی است.

وی بیان کرد: تبیین شخصیت پیامبر اکرم(ص) یک اولویت و ضرورت اساسی بوده و بی‌تردید وجود پیامبر اعظم(ص) نیز یکی از هدایای خداوند به انسان‌ها است که نباید مورد بی‌توجهی واقع شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) نماد ظلم‌ستیزی و گسترش عدالت اجتماعی در جامعه بود که به عنوان آخرین فرستاده الهی حق بسیار بزرگی بر جامعه بشری دارد.

جعفرزاده تصریح کرد: ترویج سیره پیامبر اکرم(ص) عامل مهمی در پیشرفت و توسعه جوامع اسلامی بوده که در این زمینه استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تحقق این مهم اولویت اساسی است.

وی اظهار کرد: استفاده از سبک زندگی حضرت محمد(ص)، به عنوان الهام‌بخشی برای جوامع انسانی به کار گرفته شده و اگر مورد توجه واقع شود، بی‌شک اثرات و نتایج ارزشمند آن مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha