رزمایش «احسان ماندگار و مهر تحصیلی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4004284
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

رزمایش «احسان ماندگار و مهر تحصیلی» در کرمان برگزار شد

رزمایش «احسان ماندگار و مهر تحصیلی» با توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت اداره اوقاف و امور خیریه کرمان امروز، ۲۰مهرماه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، رزمایش «احسان ماندگار و مهر تحصیلی» امروز، 20مهرماه در محل اداره اوقاف شهرستان استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین بزرگداشت دهه وقف بیان کرد: با توجه به استمرار ویروس کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تکمیل کمک‌های مؤمنانه، سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح کشور به این امر لبیک گفت و تا کنون اقدامات خوبی را به نتیجه رسانده است. بنابراین در استان دو خدمت توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بسته‌های مهر تحصیلی در دستور کار قرار گرفت.

جلالی با بیان اینکه، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 12 مرحله توزیع کمک‌های معیشتی برگزار شده است، ادامه داد: امروز به‌مناسبت دهه وقف در استان کرمان پنجمین مرحله توزیع این کمک‌ها در سال جاری، انجام می‌شود که در جریان آن 2500 بسته معیشتی توسط خیرین، متولیان و از محل اجرای نیت واقفین به ارزش هر بسته 500 هزار تومان تهیه شده است که در بین افراد شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه رزمایش مهر تحصیلی سال گذشته در یک مرحله در استان انجام شد و امسال نیز اولین مرحله انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نیازمندی دانش آموزان ۸۵۰ بسته مهر تحصیلی برای دو مقطع ابتدایی(ارزش هر بسته 400 هزار تومان) و مقطع متوسطه اول( ارزش هر بسته 450 هزار تومان) تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: این طرح شاخص ویژگی‌های مهمی دارد از جمله اینکه اقلام تهیه شده ایرانی و باکیفیت هستند. از طرف دیگر در تهیه بسته‌های مهر تحصیلی یک کار جدید با همکاری اداره زندان‌های مشهد صورت گرفت به طوری که 35 هزار کیف درمدت 2 ماه توسط زندانیان مشهد تولید شده است و حق‌الزحمه آنها به زندانیان پرداخت شد.

 

انتهای پیام
captcha