پخش نمایش رادیویی «عطر یاس» در همدان
کد خبر: 4004566
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

پخش نمایش رادیویی «عطر یاس» در همدان

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: اولین نمایش رادیویی در زمینه جهادگران عرصه سلامت با عنوان «عطر یاس» در استان تهیه و به‌زودی در رادیو اکران خواهد شد.

اولین نمایشنامه جهادگران سلامت در همدان تهیه شدمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اولین نمایش رادیویی در زمینه جهادگران عرصه سلامت با عنوان «عطر یاس» در استان همدان تهیه و به‌زودی در رادیو اکران خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایش 30 دقیقه‌ای برگرفته از کتاب «ایستاده در مه» اولین کتاب جهادگران عرصه سلامت در استان همدان، به نویسندگی لیلا گودرزیان فرد و مصاحبه‌گری عاطفه ابرار پیراسته است، افزود: این کتاب دارای دو داستان با موضوع مشابه بود که در این نمایش سعی شده با محفوظ ماندن موضوع کلی داستان، شخصیت‌ها تغییر پیدا کنند، چراکه برخی از این جهادگران تمایلی به ذکر نام خود در کتاب و یا در نمایشنامه نداشتند.

برخوردار ادامه داد: از پیشکسوتان و شخصیت‌های برتر هنری استان برای اجرای این نمایش بهره گرفته شده است که از جمله بازیگران این نمایشنامه منیژه احمدی، سعید محمودیان، بهناز احمدی، اکرم ترابیان و سایر بازیگران مطرح استان هستند.

وی با بیان اینکه این نمایش رادیویی به کارگردانی بهاره جلیلیان و تهیه‌کنندگی نسرین والامقام تهیه شده است، هفته آینده رونمایی و در رادیو پخش خواهد شد، یادآور شد: مجری این طرح بنیاد حفظ آثار بوده که با همکاری امور روحانیت این اداره کل تهیه و تنظیم شده است.

ناظر و مجری طرح نمایش عطر یاس درباره کیفیت این اثر، گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه این اثر با یک موضوع نو پیش رفته است تقریباً همه افراد درگیر در این اثر تحت تأثیر قرار گرفته بودند امیدواریم که برای مخاطبان هم جذاب و تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام
captcha