راه‌یابی ۶ همدانی به مسابقات نیمه‌نهایی قرآن
کد خبر: 4004646
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
۲۵ مهرماه؛

راه‌یابی ۶ همدانی به مسابقات نیمه‌نهایی قرآن

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی قرآن اداره کل اوقاف با حضور ۶ همدانی راه یافته به این دور از مسابقات در روز ۲۵ مهرماه خبر داد.

راه‌یابی ۶ همدانی به مسابقات نیمه‌نهایی قرآنمجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در رشته‌های آوایی 6 همدانی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن اوقاف راه یافتند که پس از برگزاری آزمون، از بین برگزیدگان به مرحله نیمه‌نهایی، افراد راه‌یافته به مرحله فینال انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: به‌جز رشته‌های تفسیر و دعاخوانی که هنوز اعلام نتیجه نشده است، در رشته‌های آوایی دو بانو و چهار آقا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن از همدان راه یافتند.

جمالی گفت: در رشته حفظ 20 جزء محبوبه شاه‌حسینی، در رشته ترتیل زهرا غفاری، در رشته قرائت پیمان صدفی، در رشته حفظ کل محمدامین میرزا خان‌پور، در رشته ترتیل مجید شمخانی و در رشته اذان نیز جواد مولایی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآن راه یافتند.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان یادآور شد: در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف 31 نفر حائز رتبه برتر شده بودند که سازمان اوقاف از بین این‌ها، افرادی که حد نصاب لازم برای راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی را داشتند انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح کشوری در دو مرحله نیمه‌نهایی و نهایی برگزار می‌شود، افزود: پس از برگزاری آزمون در بین راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی، افراد راه‌یافته به مرحله نهایی انتخاب خواهند شد.

جمالی گفت: فردا 25 مهرماه آزمون سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف برای تعیین افراد راه‌یافته به مرحله فینال برگزار خواهد شد که استان همدان در این راستا 6نماینده دارد. هر یک از این شش نفر حد نصاب نمره لازم را کسب کنند به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha