توزیع 147 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس/ تجلیل از خبرنگار و عکاس ایکنا
کد خبر: 4004670
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

توزیع 147 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس/ تجلیل از خبرنگار و عکاس ایکنا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از توزیع ۱۴۷ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «احسان ماندگار» از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از محل موقوفات این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ایام دهه وقف، همایش یاوران وقف تجلیل از واقفان، خیران، متولیان، هیئت امنا، خدام و اصحاب رسانه این استان همراه با رزمایش «مهر تحصیلی» امروز، 21 مهرماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در این مراسم گفت: یکی از توفیقات ما در سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای امینانه نیات واقفان است که باید بسیار مدنظر قرار دهیم و بر اساس مسئولیتی که در سازمان اوقاف داریم باید بدان عمل کنیم.

وی، نمونه بارز این قضیه را طی دو سال اخیر و در ایام شیوع کرونا برشمرد و گفت: در ایام شیوع کرونا با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی، با همکاری نیروهای مسلح به خصوص سپاه فجر بحث کمک به نیازمندان از محل موقوفات با نیات مرتبط به خوبی دنبال شده است.

موسوی از توزیع 147 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قالب رزمایش «احسان ماندگار» از محل موقوفات با نیات مرتبط در سطح استان خبر داد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی را میان نیازمندان و مددجویان سازمان‌ها و نهادهای حمایتی و همچنین مراکز افق بقاع متبرکه انجام داده‌ایم.

مدیرکل اوقاف فارس تصریح کرد: امروز نیز 4 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «احسان ماندگار» میان نیازمندان و 3 هزار بسته «مهر تحصیلی» از محل موقوفات مرتبط میان دانش‌آموزان محروم توزیع خواهد شد.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از جمعی از واقفان، خیران، هیئت امنا و اصحاب رسانه که بیشتر همکاری را در بخش وقف داشته‌اند از جمله زهرا عسکری، خبرنگار و سردبیر و امین فائضی و احمدرضا مداح، عکاسان خبرگزاری ایکنا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha