تزریق یک میلیون و 300 هزار دوز واکسن در همدان
کد خبر: 4004942
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

تزریق یک میلیون و 300 هزار دوز واکسن در همدان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از تزریق بیش از یک میلیون و 300 دوز واکسن در استان همدان خبر داد.

تزریق یک میلیون و 300 هزار دوز واکسن در همدانمحمد خزایی، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: تا پایان روز 19 مهرماه، یک میلیون و 362 هزار و 174 دوز واکسن در استان همدان تزریق شده است.

وی یادآور شد: تا مدت زمان اعلام شده یک میلیون و 633 هزار و 276 دوز واکسن در استان توزیع شده بود.

خزایی در زمینه آمار واکسیناسیون گفت: تا پایان روز 19 مهرماه یک میلیون و 18 هزار و 788 نفر در استان واکسن نوبت اول و 430 هزار و 762 نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کردند به عبارتی تاکنون در استان همدان نزدیک به یک و نیم میلیون نفر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

وی درباره واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: خوشبختانه تا روز گذشته بیش از نیمی از دانش‌آموزان واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان یادآور شد: از زمانی که در تامین واکسن مشکلی نبوده و واردات واکسن به خوبی انجام گرفته، اقبال مردم به استفاده از واکسن کاهش یافته است چراکه برخی باورهای غلط دامن‌گیر مردم شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ابتلای 361 نفر در شبانه روز گذشته به بیماری کرونا خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه طی مدت زمان ذکر شده 6 نفر به علت کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
captcha