تجلیل فرمانده نیروی انتظامی همدان از خبرنگار ایکنا
کد خبر: 4005243
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

تجلیل فرمانده نیروی انتظامی همدان از خبرنگار ایکنا

طی مراسمی در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان از خبرنگار ایکنا در ملایر و فعالان فضای مجازی تقدیر به عمل آمد.

تجلیل فرمانده نیروی انتظامی همدان از خبرنگار ایکنابه گزارش ایکنا از همدان، طی مراسمی که روز گذشته 23 مهرماه در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان برگزار شد، از فعالان فضای مجازی که در نشر آموزش‌های پلیس و پوشش خبری هفته نیروی انتظامی فعالیت داشتند و همچنین از امیر فرمائی، خبرنگار ایکنا در ملایر مورد با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

سلمان امیری، فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با تشکر از فعالان رسانه و فضای مجازی به خاطر همکاری افتخاری با پلیس گفت: فضای مجازی فضایی است که بسیاری از تحولات در این فضا شکل می‌گیرد و مدیریت این فضا می‌تواند کمک بسیاری به تصمیم‌گیری‌ها کند.

وی به برنامه‌ریزی منسجم دشمن در سطح وسیع در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: دشمنان ما در این فضا بیشتر جوانان این مرزوبوم را نشانه گرفته‌اند تا از آنان نسلی بی‌انگیزه و بی‌هویت بسازند؛ بنابراین لازم است تا در این فضا دشمن را شناخته و با برنامه‌ریزی، نقشه‌های شوم آنها را خنثی کنیم.

امیری از فعالان رسانه و فضای مجازی خواست تا به کمک پلیس آمده و با فرهنگ‌سازی مردم را در تأمین امنیت سهیم کنند.

وی از همراهی، همکاری و مشارکت خوب و دلسوزانه مردم و مسئولان برای بهتر برگزار شدن مراسم و برنامه‌های هفته ناجا تشکر و قدردانی کرد و افزود: اهدافی که برای برگزاری برنامه‌های هفته ناجا پیش‌بینی ‌شده بود به‌طور کامل محقق شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد: ارتقاء رضایتمندی شهروندان مهم‌ترین هدف در برگزاری برنامه‌های این هفته بود که مشارکت مردم و مسئولان در تمامی برنامه‌ها و قدردانی مردم از پلیس؛ نشان‌دهنده افزایش محبوبیت و مقبولیت پلیس در بین مردم را داشته و بابت این امر خدا را بسیار شکر می‌کنیم.

امیری گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان همدان با روحیه مضاعف تمام تلاش خود را برای ایجاد امنیت در استان و خدمت‌رسانی بهتر به مردم به‌کار خواهد بست.

انتهای پیام
captcha