جشنواره کتاب «بچه‌های مسجد» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4005406
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

جشنواره کتاب «بچه‌های مسجد» در همدان برگزار می‌شود

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان از برگزاری جشنواره کتاب بچه‌های مسجد ویژه کتابخانه‌ها و اعضای کانون‌های مساجد استان خبر داد.

جشنواره کتاب «بچه‌های مسجد» در همدان برگزار می‌شودحمیدرضا ناهیدی فرد، مسئول‌ کانون‌های مساجد استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری جشنواره کتاب «بچه‌های مسجد» در استان، اظهار کرد: این جشنواره تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در سامانه جامع بچه‌های مسجد ثبت‌نام کنند، افزود: از بین افراد شرکت‌کننده، منتخب برتر استانی شناسایی و به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

ناهیدی فرد با بیان اینکه این جشنواره اولین دوره جشنواره کتابخانه مساجد است، تصریح کرد: جشنواره در چهار بخش انتخاب کتاب‌خوان برتر، انتخاب کتابخانه برتر، انتخاب کتابدار برتر و انتخاب بهترین سفیران کتاب برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای انتخاب‌های برتر در هر حوزه شاخصه‌هایی تعریف شده که بهترین فرد در این راستا انتخاب خواهد شد، سفیران کتاب نیز به افرادی اختصاص دارد که به تألیف کتاب پرداخته‌اند و آثاری را در این زمینه دارند.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در فضای حقیقی و مجازی، ارتقای سطح علمی و مهارت افزایی فعالان عرصه کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین افزایش سرانه مطالعه اعضای کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha