دانشگاه پیام نور همدان؛ میزبان جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی
کد خبر: 4005409
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

دانشگاه پیام نور همدان؛ میزبان جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی

معاون امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان گفت: امسال این دانشگاه میزبان نخستین جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های پیام نور کشور است.

همدان؛ میزبان نخستین جشنواره کرسی‌های آزاداندیشیسعید ظروفی، معاون امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان همدان امسال میزبان کرسی‌های آزاداندیشی و مناظرات دانشجویی است، اظهار کرد: به همین منظور طراحی سایت، تهیه پوستر انجام شده و به کلیه دانشگاه‌های پیام نور کشور فراخوان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در بخش‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع کرونا و آثار آن بر زندگی مردم، زمینه‌های پیدایش آن، اقبال مردم به استفاده از واکسن و موضوعاتی پیرامون این مبحث است.

ظروفی گفت: مهلت شرکت در این جشنواره 30 دی‌ماه سال جاری است و در دهه اول بهمن‌ماه داوری، در دهه سوم بهمن‌ماه هم نتایج این جشنواره اعلام و به نفرات منتخب جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان با اشاره به اینکه این جشنواره به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مناظرات دانشجویی خود را در قالب فایل 20 دقیقه‌ای تنظیم و به دبیرخانه دانشگاه پیام نور استان همدان به آدرس www.Korsi. pun.a.c.ir ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha