برگزاری ختم مجازی قرآن به‌مناسبت هفته وحدت در ملایر
کد خبر: 4007261
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

برگزاری ختم مجازی قرآن به‌مناسبت هفته وحدت در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ختم قرآن و صلوات به‌صورت مجازی در هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ختم قرآن به‌صورت مجازی به مناسبت هفته وحدت در ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام فرخنده برنامه‌های قرآنی و فرهنگی زیادی در شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی از برگزاری محافل قرآنی در مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌های قرآنی شهرستان ملایر در این ایام فرخنده خبر داد و گفت: مسابقات فرهنگی و قرآنی نیز در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان در این ایام برگزار می‌شود.

یارمحمدی از برگزاری ختم کامل قرآن به‌مناسبت هفته وحدت و فرارسیدن میلاد پیامبر نور و رحمت(ص) از سوی خانه قرآنی نور جوادالائمه(ع) روستای پری در هفته وحدت خبر داد و گفت: ختم کامل قرآن، ختم 92 هزار گل صلوات هدیه به پیامبر(ص)، ختم یک هزار و 400 صلوات کبیره و حفظ شعر در مورد حضرت محمد(ص) برای کودکان زیر 12 سال از دیگر برنامه‌های این خانه قرآنی است.

وی با بیان اینکه همچنین ختم قرآن و صلوات در فضای مجازی نیز از سوی واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان با تماس با شماره 08133350001 داخلی 2 با واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر می‌توانند در این طرح معنوی با عنوان ختم قرآن و صلوات هدیه به پیامبر اسلام شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha