نمی‌توان هم به خدا و هم به اجانب متکی بود
کد خبر: 4007533
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

نمی‌توان هم به خدا و هم به اجانب متکی بود

وزیر کشور با بیان اینکه اگر به اسلام دل بدهیم، ظرف ۱۰ سال جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد، گفت: باید صفحه جدیدی باز شود که در آن حرفی از ناامیدی و اتکاء به غیر نباشد، نمی‌توان هم به خدا و هم به اجانب متکی بود نگاه ما باید توحیدی باشد، در فرهنگ مومنان نگاه به غرب وجود ندارد، اگر متکی به غیر باشیم شکست می‌خوریم.

مسئولان خود را جزئی از مردم بدانند تا مشکلات سریع‌تر مرتفع شودبه گزارش ایکنا از همدان، احمد وحیدی وزیر کشور امشب اول آبان‌ماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار کرد: همدان، اهمیت ویژه‌ای دارد و نقطه کلیدی در غرب کشور است. مهد عارفان و علمای بزرگ بوده و پایتخت تمدن است، این خاک، زر خیز است و زر آن از جنس عالمان و شهداست.

وزیر کشور مطرح کرد: مسیر ما مسیری بزرگ است و به بزرگی این مسیر باید کار کنیم، امروز حرف در دنیا حرف اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است، ما در خط مقدم بودن را انتخاب کردیم و در خط مقدم بودن مشکلات، تحریم و کاستی‌ها دارد. مسئولان ما باید در خط مقدم باشند که نیاز به زحمت و تلاش دارند و گاهی توهین، تهمت و کشته شدن دارد اما باید در خط مقدم حضور داشت.

وحیدی ادامه داد: باید صفحه جدیدی باز شود که در آن حرفی از ناامیدی و اتکاء به غیر نباشد، نمی‌توان هم به خدا و هم به اجانب متکی بود نگاه ما باید توحیدی باشد، در فرهنگ مومنان نگاه به غرب وجود ندارد، اگر متکی به غیر باشیم شکست می‌خوریم.

وی مطرح کرد: در برش استانی نیز اعتماد آسیب دیده مردم باید جبران شود، اگر انگیزه‌ها دچار کدورت شده مسئولان با بودن در میدان، برطرف کنند و جنبش جدیدی اتفاق بیافتد چراکه به حرکت درآوردن جامعه بعد از بینش توحیدی است.

وزیر کشور با بیان اینکه ما باید بندگی خود را به خدا نشان دهیم، مطرح کرد: این الم دولت از اسلام گرفته شده و اگر دل دادیم، سربلندی و عزت را می‌بینیم و ظرف ۱۰ سال جزء ۱۰ اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد.

وحیدی مطرح کرد: مسئولان باید جزئی از مردم باشند و با وجود این جنبش، مسائل خیلی راحت حل خواهند شد، استاندار باید میدان‌دار این صحنه باشد. همه باید این روحیه پرنشاط را حفظ کنند.

وحیدی با تشکر از سید سعید شاهرخی استاندار سابق همدان تصریح کرد: آقای قاسمی فرزاد، استاندار جدید همدان چهره نام آشنایی هستند و ۶۶ ماه در اسارت بودند. در مسئولیت‌های مختلف در وزارت کشور، حضور داشتند.

 

انتهای پیام
captcha