راهیابی 72 همدانی به مسابقات سراسری قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 4018511
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

راهیابی 72 همدانی به مسابقات سراسری قرآن وزارت بهداشت

کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از راهیابی 72 همدانی به مسابقات سراسری قرآن و عترت وزارت علوم خبر داد.

کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان حسین فرخی، کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: 94 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش آوایی شرکت کرده بودند که از این تعداد 72 نفر موفق به کسب حد نصاب لازم برای ورود به مرحله سراسری مسابقات شدند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد، افزود: خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

فرخی یادآور شد: در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن وزارت بهداشت 43 نفر توانستند از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در بخش آوایی به مرحله سراسری راه پیدا کنند که از این تعداد 13 نفر حائز مقام کشوری شدند.

کارشناس امور قرآنی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در بخش دیگری، اظهار کرد: تاکنون 500 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در بخش معارفی مسابقات قرآن شرکت کرده‌اند که آزمون در روز 23 آذر ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با دریافت پی دی اف از سایت دانشگاه علوم پزشکی در این مسابقات شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان به بخش‌های هنری، ادبی و پژوهشی نیز تا 15 دی‌ماه فرصت دارند آثار خود را در سامانه وزارت علوم بارگذاری کنند.

فرخی تصریح کرد: بخش آوایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه علوم پزشکی در روزهای 29 و 30 آبان ماه برگزار شد که در این دور از مسابقات 94 نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شرکت کرده بودند که از این تعداد 49 نفر خانم و 45 نفر آقا بودند.

فرخی ادامه داد: بارگذاری آثار جدید نفرات اول مرحله دانشگاهی آزمون سراسری بیست و ششمین مرحله مسابقات قرآن در بخش اوایی در سامانه جهت ارائه در مرحله کشوری از یکم تا 15 دی ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha