نجات جان ۲ مسافر در کولاک گردنه روستای اشتران با تلاش راهداری تویسرکان
کد خبر: 4030111
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷

نجات جان ۲ مسافر در کولاک گردنه روستای اشتران با تلاش راهداری تویسرکان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان با بیان اینکه تا کنون ۳۵ مورد امداد رسانی در محورهای شهرستان انجام شده از نجات جان دو نفر در گردنه روستای اشتران خبر داد.

گرفتار در برفحمید عبدالملکی، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه تا کنون ۳۵ مورد امداد رسانی در محورهای شهرستان انجام شده از نجات جان دو نفر در گردنه روستای اشتران خبر داد.

وی گفت: تاکنون هزار و ۵۰ کیلومتر باند برف‌روبی و ۳۰۰ تن ماسه پاشی در محورهای حوزه استحفاظی اداره راهداری تویسرکان انجام‌شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه راه‌های اصلی به کمک ۳۰ نفر نیروی کار با ۱۳ دستگاه برف‌روبی در ۷ ساعت برف و کولاک باز است، بر نیاز به افزایش تعداد ماشین‌آلات در شهرستان تاکید کرد.


در پی بارندگی و احتمال مشکلات تردد در معابر درون و برون‌شهری در تویسرکان با پای‌کار آمدن نیروهای شهرداری و راهداری، جاده‌ها و معابر شهری شهرستان برف‌روبی و شن‌پاشی شده و ترافیک روان است.

محمد حسین‌پور شهردار تویسرکان نیز در گفت‌وگو با ایکنا از همدان بیان کرد: امروز ۴ اکیپ برف‌روبی و ۸ اکیپ شن‌پاشی در سطح شهرستان عملیات پاک‌سازی و برف‌روبی را انجام داده و ۱۲۰ نفر نیرو از فضای سبز، عمران، خدمات شهری و... در سطح شهر مشغول به کار بودند.

وی ادامه داد: از آنجا که پیش بینی شده با توجه به برودت هوا در معابر یخ‌زدگی داشته باشیم، هماهنگ شده در صورت بارندگی، نیروها به‌صورت شبانه‌روزی و در غیر این صورت از ساعت ۵ صبح قبل از شروع تردد شهروندان نیروها مجدداً عملیات نمک‌پاشی معابر را انجام دهند.

شهردار تویسرکان تأکید کرد: بیشتر توجه ما در حال حاضر در کوچه‌ها و معابر فرعی است چون معابر اصلی برف‌روبی و نمک‌پاشی شده و مشکلی در معابر اصلی نداریم.

حسین‌پور با بیان این‌که کمبود امکانات و تجهیزات نداشتیم گفت: شرایط از قبل پیش‌بینی و ملزومات تهیه‌شده بود نمک خریداری و ماسه دپو کرده بودیم و در مجموع تاکنون ۱۵۰ تن شن و نمک در سطح شهر پاشیده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون گزارشی از ترافیک و تصادف و مشکل در تردد خودروها به دلیل بسته بودن راه‌ها نداشتیم و به‌محض گرفتگی و مشکل سریعاً راه باز می‌شد، از همکاری شهروندان تشکر کرد و گفت ممکن است با توجه به وسعت شهر توان شهرداری محدودیت‌هایی داشته باشد ولی قول داده‌ایم که با توان خدمت‌رسانی کنیم و با تمام تلاش پای‌کار هستیم.

 

انتهای پیام
captcha