اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی ملایر در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)
کد خبر: 4030247
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

اعلام برنامه‌های تبلیغات اسلامی ملایر در سالروز میلاد حضرت فاطمه(س)

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری هشت کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان به‌مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و مقام مادر و زن با حضور قاریان برتر قرآن کریم در ملایر خبر داد.

روح‌الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن، اظهار کرد: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی ملایر همزمان با این ایام برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان خواهد داشت.

وی از برگزاری جشن‌های فاطمی در ۱۲۰ نقطه شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این جشن‌ها به‌صورت مشارکتی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی بسیج، سپاه و اداره تبلیغات اسلامی ملایر و به‌صورت مردمی برگزار می‌شود.

نجفی همچنین از اعزام ۱۵ تا ۲۰ نفر از روحانیون روستاهای فاقد روحانی در این ایام خبر داد و بیان کرد: این روحانیون با هدف برگزاری جشن و حلقه‌های معرفتی و برنامه‌های فاطمی در این ایام به مناطق مختلف به روستاها اعزام می‌شوند.

وی تجلیل از بانوان فعال فرهنگی و همکاری کننده با اداره تبلیغات اسلامی ملایر را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته زن و مقام مادر دانست و گفت: همچنین برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس از دیگر برنامه‌هاست.

نجفی اضافه کرد: در حدود ۱۵ تا ۱۶ گفتمان دینی در مدارس با موضوع حضرت زهرا(س) و نقش بانوان در انقلاب اسلامی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین از برگزاری هشت کرسی تلاوت قرآن مختص بانوان در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد و تصریح کرد: در این راستا قرار است در ۱۶ مسجد، به‌صورت هر دو مسجد در هر محله یک کرسی تلاوت با حضور قاریان برجسته شهرستان برگزار شود.

نجفی برگزاری کارگاه آموزشی نقش زنان در تبیین جهاد نوین را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام مادر و زن در ملایر برشمرد و افزود: برگزاری همایش بانوان فاطمی و تقدیر از بانوان نمونه از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی برگزاری پویش «حرف آورد» در فضای مجازی، مشارکت در برنامه‌های شهرستانی ستاد جشن کوثر، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های بصیرتی در مؤسسات و خانه‌های قرآن و هیئت خواهر سطح شهر و روستا و برگزاری جشن بانوان در کلیه هیئت خواهر شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در این ایام دانست.

نجفی برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع سبک زندگی فاطمی، برگزاری مسابقه دل‌نوشته‌های فاطمی در فضای مجازی و... را از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته زن برشمرد.

انتهای پیام
captcha