سیری در زندگی حضرت زهرا(س) در نمایشگاه «سبک زندگی فاطمی»
کد خبر: 4030564
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

سیری در زندگی حضرت زهرا(س) در نمایشگاه «سبک زندگی فاطمی»

نمایشگاه مجازی سبک زندگی فاطمی با موضوع سیری از زندگانی حضرت زهرا(س) از سوی مؤسسه قرآن و عترت تسنیم لنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه «سبک زندگی فاطمی»به گزارش ایکنا، نمایشگاه مجازی سبک زندگی فاطمی با موضوع سیری از زندگانی حضرت زهرا(س) از ولادت تا شهادت در 9 بخش از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت تسنیم لنجان برگزار می‌شود.

از ویژگی‌ این نمایشگاه می‌توان به موضوعات مجزا و با محتواهای کوتاه از زندگانی آن حضرت با استفاده از جذابیت‌های گرافیکی و صوتی اشاره کرد.

همچنین مسابقه‌ای نیز به صورت مجازی از بخش‌های مختلف این نمایشگاه به نشانی f.morsalun.ir برگزار می‌شود. هدیه نمایشگاه دانلود تمامی بخش‌ها در قالب اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافی) است که از روز میلاد حضرت زهرا(س) تا روز میلاد امیرالمؤمنین(ع) به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

این نمایشگاه مجازی، به پژوهش حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌آدریانی، با همراهی تولیدگران گرافیک سید‌‌محمد علی مدرسی، امیرحسین شوپایی و محمدحسین جلال‌الدینی با صدای روح‌الله سلیمانی، خدمت فنی صادق شیری و با مشارکت مشاوران متون ادبی علی بهاری و ابراهیم کاظمی مقدم تولید شده است.

این مؤسسه در اصفهان، زرین‌شهر، چهارراه هلال احمر، ابتدای خیابان شیخ بهایی، ابتدای کوچه یاس، اولین درب ساختمان هلال احمر واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha