انقلاب اسلامی سرآغاز تحولی بزرگ در مفهوم سربازی بود
کد خبر: 4030621
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
سردار غلامرضا سلیمانی:

انقلاب اسلامی سرآغاز تحولی بزرگ در مفهوم سربازی بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) تصریح‌ کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک تحول بزرگ در مفهوم سربازی در کشور ما بود.

شهید سلیمانی به سرباز بودن خود افتخار می‌کرد/ انقلاب اسلامی سرآغاز تحولی بزرگ در مفهوم سربازی بود

به گزارش خبرنگار ایکنا، چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) سپاه امروز یکشنبه سوم بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی 5 آذر بسیج مستضعفین با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک تحول بزرگ در مفهوم سربازی بود؛ زیرا سربازان در دوران رژیم ستم‌شاهی در لبیک به امام راحل و در اعلام وفاداری به ملت ایران پادگان‌ها را ترک کردند و در کنار ملت ایران به مبارزه با رژیم ستمشاهی پرداختند.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی به سرباز بودن خود افتخار می‌کرد، افزود: سربازان در دوران دفاع مقدس نیز مفهوم علنی و عاشورایی سربازی را در میدان‌های نبرد متجلی کردند به نحوی که قله برجسته سربازی را سیدالشهدای جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رقم زد، زیرا شهید سلیمانی که قهرمان ملت ایران و امت اسلام است افتخارش این بود که بر روی سنگ قبرش نوشته شود سرباز قاسم سلیمانی و این افتخاری برای شما سربازان عزیز به عنوان یک نماد و الگوی برجسته جهانی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: سیدالشهدای مقاومت با لشکر‌های سیاهی، تباهی، ظلم، جهل و عداوت مبارزه کرد با همین جهت وی یک مصلح جهانی بود که برای ایجاد صلح و استقرار عدالت در جهان اسلام و دنیا جنگید تا اینکه به عنوان یک سرباز افتخارآفرین، قهرمان ملت ایران و امت اسلام شد که این معنای بسیار بلند و رسایی در سربازی در میهن اسلامی و رکاب ولی امر مسلمین است.

انتهای پیام
captcha