برگزاری نهمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان
کد خبر: 4034536
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

برگزاری نهمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان از برگزاری جشنواره جوان حکیم ویژه فصل زمستان در سال جاری در استان خبر داد و گفت: نهمین مرحله مقدماتی این مسابقه شامل حکمت‌های ۳۲۱ تا ۳۶۰ نهج‌البلاغه است.

نهمین مرحله جشنواره جوان حکیممحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری نهمین مرحله مقدماتی جشنواره «جوان حکیم» در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه شامل حکمت‌های 321 تا 360 نهج‌البلاغه ترجمه استاد دشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا 25 بهمن‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی javan.eazm.ir در این مسابقه شرکت کنند، افزود: زمان در نظر گرفته شده برای آزمون ۲۰ دقیقه است و به ۱۴ نفر از برگزیدگان کارت هدیه دو میلیون ریالی اعطا می‌شود.

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان با اشاره به اینکه این جشنواره به‌صورت فصلی برگزار می‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: شرکت‌کنندگان سعی کنند نام کاربری و رمز عبور خود را یادداشت کرده تا در مراحل بعدی مسابقه استفاده کنند. همچنین با توجه به اینکه سؤالات مسابقه در کانال‌های اعلام شده قرار داده شده است می‌توانند قبل از ورود به سایت جواب سؤالات را پیدا کرده و سپس وارد سایت شده و به سؤالات پاسخ دهند.

یادآور می‌شود، فایل پی دی اف ۴۰ حکمت مورد نظر و سؤالات این دوره از مسابقه از طریق کانال خبرگزاری ایکنا همدان به آدرس @iqnanews96 در تلگرام و ایتا و کانال‌ مسابقه به آدرس https://eitaa.com/javanehakim در پیام‌رسان ایتا قابل دریافت است.

انتهای پیام
captcha