بررسی مظلوم نمایی‌های سریالی بهائیت در فصلنامه «روشنا»
کد خبر: 4034594
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

بررسی مظلوم نمایی‌های سریالی بهائیت در فصلنامه «روشنا»

تازه‌ترین شماره از نخستین نشریه تخصصی فرق و ادیان «روشنا» با موضوعاتی متنوع منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته ‌است.

به گزارش ایکنا، در این شماره نیز همچون شماره‌های پیشین، مجموعه مقالات، گزارشات، یادداشت‌ها،‌ گفتار و مصاحبه‌هایی در حوزه‌های ادیان، بهائیت، انجمن حجتیه، تصوف، مسیحیت تبلیغی و فرقه‌های نوظهور، به تازه‌ترین و مهم‌ترین مسائل مربوط به جریان‌های فرقه‌ای و  اقلیت‌های دینی می‌پردازد. گفت‌وگوی ویژه این شماره با جناب آقای «آرا شاوردیان» نماینده ارامنه تهران و شمال می‌باشد.
 
در بخش ادیان این نشریه مطالبی با عنوان سلوکی عاشقانه، میهن‌دوستی، شاخصه ارامنه ایران، در سوئد چه می‌گذرد؟ آندرانیک؛ دوراهی اخلاقی‌ِ مردِ خدا، همراه با شهدای پیروان ادیان توحیدی، تازه‌های نشر پیروان ادیان توحیدی، انجمن یهودیان خلیج فارس و احیای آرامستان دولاب منتشر شده است. در بخش بهائیت نیز مطالبی با عنوان «هدف» به مثابه دامی برای جذب، مظلوم نمایی‌های سریالی بهائیت، بهائیت، ناقض حقوق زنان، سازمانی به‌نام بهائیت، انجمن حجتیه، مهدویت، ضرورت‌بخش حرکت، انجمن حجتیه؛ مطرود یا مقبول، شبه‌انجمنی‌ها و وحدت و برائت در آینه عقل و نقل منتشر شده است.
 
مطالب بخش تصوف شامل چالش‌های عرفانی، نابغه معنویت، عرفان اجتماعی، خوشبخت‌ترین آدم روی زمین هستم، مسیحیت تبلیغی، داستان«بنیادگرایی»، روندشناسی استراتژی‌های تبشیری، «کریستا دلفین»، نقدی بر مفهوم «تثلیث» کریسلام؛ مدلی میسیولوژی برای استحاله ‌اسلام هستند. در بخش فرقه‌های نوظهور نیز مطالبی با عنوان انجمنی سرّی، نگاهی نو به معنویت‌های نوپدید، درسنامه نقد معنویت‌های نوپدید، علم و قانون جذب و انتخاب محدود منتشر شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با شماره 09199163684 و  پیام‌رسان‌های مرتبط با این شماره (واتساپ، تلگرام، ایتا) سفارش خود را ثبت کنند. همچنین دسترسی به نسخه الکترونیکی نشریه، از طریق سایت و اپلیکیشن طاقچه امکان‌پذیر است.
انتهای پیام
captcha