پیشرفت‌های ایران اسلامی موجب نگرانی دشمن است
کد خبر: 4037145
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

پیشرفت‌های ایران اسلامی موجب نگرانی دشمن است

امام جمعه رشت پیشرفت‌های ایران اسلامی را موجب نگرانی دشمن دانست و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در ساحات منطقه ای و حتی بین‌المللی از نفوذ برخوردار بوده و همه دشمنان را متواضع کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز، 29 بهمن در خطبه های نماز جمعه رشت، با اشاره سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از حضور میلیونی ملت ایران در مراسم ۲۲ بهمن ستایش کردند.

وی به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نقد نباید روی انبوه پیشرفت های صورت گرفته را بپوشاند، اشاره کرد و گفت: ناسپاسی است که پیشرفت های نظام اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته را نادیده بگیریم و بر این اساس نقدکنندگان توجه داشته باشند سیاه نمایی نشود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیشرفت مملکت، اقتدار کشور و تمدن نوین اسلامی از اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اکنون متفکران غربی نیز اذعان دارند جمهوری اسلامی برنامه ای که در پیش گرفته دنیای بشر را وارد این عرصه می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به اقتدار انقلاب اسلامی در به چالش کشیدن قدرت های بین المللی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن با فشار اقتصادی و لجن پراکنی افکار و اندیشه مردم به ویژه جوانان ما را هدف گرفته، اما مایه بی آبرویی خود شده است.

وی پیشرفت‌های ایران اسلامی را موجب نگرانی دشمن دانست و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در ساحات منطقه ای و حتی بین‌المللی از نفوذ برخوردار بوده و همه دشمنان را متواضع کرده است.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به مذاکرات برجامی در وین، عنوان کرد: مذاکره کنندگان تحریم ها را بردارند و در این زمینه راستی آزمایی کنند، زیرا ملتی که بدون راستی آزمایی به آمریکا اعتماد کند، بازنده است.

وی با بیان اینکه مذاکرات را تنها با هدف برداشتن همه تحریم‌ها دانست؛ نه تحریم های هسته‌ای، ادامه داد: غربی ها قابل اعتماد نیستند و از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهیم در روند مذاکرات از رهبری مشورت بگیرند.

امام جمعه رشت، همچنین به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و یادآور شد: به همه متولیان و مسئولان توصیه می کنم نظارت بر ارزاق عمومی را تشدیده کنند؛ چراکه فقدان بازرسی‌ها یکی از عوامل مهم گرانی و تورم بوده و زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام
captcha