تقدیر شهروندان ملایری از اجرای طرح برخورد پلیس با اراذل
کد خبر: 4038799
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

تقدیر شهروندان ملایری از اجرای طرح برخورد پلیس با اراذل

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح برخورد با اراذل‌ و اوباش و تقدیر و اعلام رضایت شهروندان ملایری در این رابطه خبر داد.

قدردانی از پلیسبه گزارش ایکنا از همدان، در پی دستگیری مقتدرانه تعدادی اراذل و اوباش، شهروندان ملایری به پاس قدردانی با نصب بنر در نقاط مختلف از زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی از عملکرد مقتدرانه و مؤثر پلیس با اراذل و اوباش قدردانی کردند.

احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر و تشكر از نگاه هوشمندانه و ارزشمند شهروندان این خطه شهیدپرور نسبت به عملکرد خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی در اجرای موفق این طرح امروز 7 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: بی‌گمان، اقتدار نیروی انتظامی موجب افزایش اعتماد مردم شده است و این موضوع در طرح مقابله با اراذل و اوباش به خوبی نمایان بود.

وی افزود: مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است و برخورد مرجع قضائی و نیروی انتظامی با فردی که در برابر مردم چاقو و قمه به دست می‌گیرد به شدت و بدون گذشت خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: پلیس اجازه نخواهد داد که عده‌ای افراد اوباش و هنجارشکن امنیت شهروندان را به خطر بیندازد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه با تقدیر از تعامل و همراهی مردم در مأموریت‌های پلیس در جامعه گفت: از شهروندان عزیز انتظار داریم که هر گونه فعالیت اراذل و اوباش را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام
captcha