ارائه خدمات کتابخانه‌‎ای در نوروز 1401
کد خبر: 4043289
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

ارائه خدمات کتابخانه‌‎ای در نوروز 1401

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت:  کتابخانه‌های عمومی برگزیده  شهر همدان در ایام تعطیلات نوروزی سال 1401 به ارائه خدمات به اعضا ادامه می‌دهند.

کتابخانه‌‎به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان امروز ۲۴ آذرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارائه خدمات امانت کتاب و سالن مطالعه در کتابخانه‌های منتخب در طول ایام نوروز 1401 در جریان است، اظهار کرد: با توجه به بررسی نیازهای کاربران چهار کتابخانه عمومی در شهرستان همدان در تعطیلاتی نوروزی به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی افزود: کتابخانه مرکزی همدان، کتابخانه آزادی، کتابخانه شهیدان حجازی و کتابخانه فرهنگیان به همت کتابداران در سراسر تعطیلات نوروزی به ارائه خدماتی چون امانت کتاب و باز بودن سالن مطالعه می‌پردازند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: کتابخانه مرکزی همدان همه روز از ساعت 8 صبح تا 19:30 آماده ارائه خدمات به اعضا خواهد بود و تنها در روزهای 29 اسفند و 13 فروردین تا ساعت 14 امکان استفاده از خدمات وجود دارد و جمعه‌ها نیز کتابخانه تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی فرهنگیان، حجازی و آزادی از 28 اسفند تا سوم فروردین ماه به صورت تک شیف از ساعت 8:30 تا 14 و روز چهارم فروردین از ساعت 9:30 تا 13:30 آماده پذیرش اعضا هستند.

زارعی ابراز کرد: کتابخانه شهیدان حجازی و آزادی هم در روز 13 فروردین ماه از ساعت 8:30 تا 14 آماده ارائه خدمات خواهند بود. بدون تردید مطالعه و کتابخوانی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذران اوقات فراغت در تعطیلات نوروزی باشد.

 

انتهای پیام
captcha