امیدآفرینی؛ یکی از مولفه‌های مهم در جهاد تبیین
کد خبر: 4044862
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

امیدآفرینی؛ یکی از مولفه‌های مهم در جهاد تبیین

فرماندار ملایر با اشاره به مقوله جهاد تبیین گفت: امیدآفرینی یکی از موارد مهم در راستای جهاد تبیین در کشور است.

نشست فرماندار ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار ملایر امروز ۴ فروردین‌ماه، در دیدار نوروزی با اصحاب رسانه به شرایط سخت و مشکلات اقتصادی کشور طی 8 سال گذشته اشاره و اظهار کرد: مردم ایران از سیاسی کاری خسته شده‌اند و امروز یکی از مهم‌ترین نیازهای ضروری حس اعتماد مردم و به دولت و امید آفرینی در کشور است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر مقوله جهاد تبیین گفت: امید آفرینی یکی از موارد مهم در راستای جهاد تبیین در کشور است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در دولت دوازدهم واقعا کشور در شرایط مناسبی نبود و با این که دولت اختیارات زیادی داشت اما مسئله اقتصاد و معیشت مردم  را با مسائل خارجی گره زده بود، گفت: آنها همه چیز را به مسئله برجام گره زده بودند البته ما نمی‌گوییم برجام را قبول نداریم اما واقعا باید گفت اشکالات زیادی در فرایند برجام بود.

وی با بیان اینکه در یک دهه گذشته رشد بزرگی در مجموعه کشور نداشتیم، تصریح کرد: در هشت سال گذشته کارهای بزرگی را می‌شد در حوزه‌های مختلف انجام داد که در حد شایسته کار نشد، اراده قطعی دولت سیزدهم تغییر وضع موجود است، این دولت کار را از یک جاده آسفالت شروع نکرده مسیرهای زیادی سنگلاخ بوده و یکی از اقدامات بزرگ دولت در همان روزهای ابتدایی کار در حوزه بهداشت و واکسینانیسون بود که بحمدالله  با اقداماتی  که انجام شد توانستیم پیک ششم بیماری کرونا را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی عضویت در شانگ‌های و افزایش حجم تجارت ایران با اعضای شانگ‌های تا سه برابر طی چهار ماه اخیر، انعقاد موافقت‌ نامه‌هایی با روسیه و چین، ترمیم و احیای روابط با کشورهای مختلف، مذاکرات عزتمندانه برای رفع تحریم‌ها و مردم‌داری
و توسعه سیاست خارجی را در راستای تامین منافع مردم را از اقدمات ارزشمند دولت سیزدهم طی چند ماه گذشته برشمرد.

فرماندار ملایر با گریزی به گذشته و حضور جوانان برومند کشورمان در دفاع از حرم الله در سوریه و عراق در مقابله با داعش گفت: در این راستا بهترین فرزندان کشور مظلومانه به شهادت رسیدند و هزینه‌های زیادی داشتیم اما سال‌های گذشته فرصت‌های خوبی را در کشورهای عراق و سوریه از دست دادیم ونتوانستیم از ظرفیت‌های این کشورها در حوزه اقتصاد به نفع کشور استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دولت با هدف خدمت به مردم آمده و باید از هر فرصتی برای خدمت استفاده کرد گفت: امروز حس امید آفرینی در بین مردم بسیار با اهمیت است و  همه هدف دشمن نیز این است که امید را از مردم ما بگیرد و ما باید این را برای مردم تببین کنیم.

اسماعیلی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف طی 43 سال  گذشته اشاره کرد و افزود: ما باید بدانیم کجا بوده‌ ایم و امروز به کجا رسیده‌ ایم.

وی بر حس اعتماد و امید آفرینی در بین مردم توسط رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: در نوع نگاه رسانه‌ها به مشی سیاسی و تحلیلی پدیده‌ها و نگاه به مسائل کشور همه تلاش ما با هر نوع نگاه و گرایش سیاسی، باید تامین منافع مردم، معیشت و رفاه بهتر مردم و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب  باشد.

 


فرماندار ملایر با بیان اینکه  دولت سیزدهم امید را در فضای رسانه زنده کرد خطاب به رسانه‌ها تصریح کرد: همه باید برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت  تلاش کنیم، و مسئولان نیز از انتقادهای سازنده برای رفع مشکلات و نقاط ضعف استقبال کنند.

وی با بیان اینکه  بنده به عنوان فرماندار از هیچ حمایت و تلاشی از جامعه رسانه‌ای شهرستان دریغ نخواهم کرد گفت: منافع مردم و حفظ ارزشهای نظام خط قرمزهای همه ما بوده و در این راستا رسانه‌ها را یار و یاور خود دانسته  و انتظار کار حرفه‌ ای و عملکرد  خوبی را  از رسانه‌ها داریم.

 

انتهای پیام
captcha