نگرانی برای والدین و دانش‌آموزان با حضوری شدن مدارس وجود ندارد
کد خبر: 4046520
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

نگرانی برای والدین و دانش‌آموزان با حضوری شدن مدارس وجود ندارد

فرماندار ویژه ملایر گفت: آمادگی حداکثری صورت گرفته تا با ایمنی، رفاه کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط خوبی در آموزش حضوری ایجاد شود.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایربه گزارش ایکنا از همدان، سلمان اسماعیلی، فرماندار ویژه ملایر، روز گذشته، ۱۴ فروردین‌ماه در آیین نمادین بازگشایی مدارس و آموزش حضوری مدارس در دبستان پسرانه شهید خرسندی ملایر، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در مدرسه فرصت یادگیری مهارت‌های بسیاری را به دنبال دارد.

وی ضمن تقدیر از مجاهدت‌های فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان در ایام شیوع ویروس کرونا، افزود: برای جبران آسیب‌های وارده در سال‌های گذشته، همه باید کمک کنیم تا مسیر پیشرفت آموزش تسهیل شود و بدون کمترین مشکل این دوران را سپری کنیم.

اسماعیلی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش حضوری و ارتباط چهره به چهره معلمان با دانش‌آموزان، بیان کرد: با شیوع یک‌باره ویروس کرونا، شرایط لازم برای آموزش غیرحضوری و مجازی پیش‌بینی نشده بود و چاره‌ای جز تعطیلی مدارس نبود.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه با تلاش مربیان، معلمان و مدیران آموزش و پرورش سامانه‌هایی ایجاد شد تا آموزش دچار وقفه نشود، ادامه داد: معلمان با کمترین امکانات بیشترین خدمات را ارائه کردند. اشکالاتی در آموزش مجازی وجود داشت، اما معلمان پای‌کار ایستادند تا آموزش با مشکل مواجه نشود.

وی با بیان اینکه بخشی از آموزش به والدین به‌ویژه مادران موکول شد و آنان متعصبانه در کنار آموزش و پرورش ایستادند، گفت: این اطمینان خاطر را به والدین و دانش‌آموزان می‌دهیم که معلمان، مربیان و مدیران مدارس و آموزش و پرورش در کشور، استان و شهرستان شبانه‌روز در تلاش هستند و آمادگی حداکثری صورت گرفته تا با ایمنی، رفاه کامل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط خوبی در آموزش حضوری ایجاد شود.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: شاید در حمل و نقل و سرویس مدارس مشکلی وجود داشته باشد که قول می‌دهیم به‌زودی سیستم به روال گذشته باز می‌گردد و شاهد آموزش خوب، باکیفیت، هوشمند و مؤثر در مدارس این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha