توزیع بسته‌های غذایی هم‌زمان با ماه رمضان در ملایر
کد خبر: 4046548
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

توزیع بسته‌های غذایی هم‌زمان با ماه رمضان در ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع پنج هزار پرس غذای گرم هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان از محل موقوفات سیف‌الدوله و در راستای نیت واقف خبر داد.

غذای گرمامیر مهدوی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های این اداره همزمان با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه شهرستان ملایر، برگزاری جلسه هماهنگی با هیئت‌امنا و خدام بقاع متبرکه و آذین‌بندی چهار بقعه متبرکه و شاخص شهرستان با فضاسازی ایام ماه مبارک رمضان، اعزام مبلغان بومی شامل سه مبلغ اعزامی از قم و تعداد 15 نفر از مبلغان بومی به بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های این اداره در ماه نزول قرآن است.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز استان و شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این محافل با حضور اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) ملایر برگزار می‌شود که زمان آن نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: اطعام‌دهی و توزیع غذای گرم با عنوان ضیافت الهی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ملایر در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود، در این راستا حدود پنج هزار اطعام‌دهی از محل موقوفات سیف‌الدوله و در راستای نیت واقف در ماه رمضان انجام می‌شود.

مهدوی بیان کرد: توزیع یک هزار بسته سبد کالا برای افراد نیازمند از محل نیت واقف نیک‌اندیش شادروان سیف‌الدوله به میزان هر بسته 700 هزار تومان، اجرای ویژه‌برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه رمضان در بقاع متبرکه و اجرای مراسم شب‌های احیا در بقاع متبرکه و در محل مقبره سیف‌الدوله از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه رمضان است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه ملایر توزیع نان رایگان در حاشیه شهر به افراد نیازمند، مراسم شبانه ادعیه‌خوانی در امامزاده عبدالله(ع) ملایر، سرکشی و عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌های ملایر و نشست تخصصی با موضوع وقف و محرومیت‌زدایی جهت ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیاز روز جامعه را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در ماه رمضان برشمرد.

انتهای پیام
captcha