60 فعال قرآنی در همدان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4047020
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

60 فعال قرآنی در همدان تجلیل می‌شوند

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدان از برگزاری محفل قرآن و عترت با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام(ره) این استان خبر داد و گفت: در این محفل قرآنی از 60 فعال قرآنی استان تجلیل خواهد شد.

جواد سعیدی فعال قرآنی همدانجواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و شب ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) محفل قرآن و عترت با حضور اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان به کتاب وحی در حسینیه امام(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف تکریم و تجلیل از چهره‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآن استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه با همکاری مجموعه‌های قرآنی و شورای قرآن استان برگزار می‌شود.

سعیدی با بیان اینکه در این برنامه و محفل نورانی از 60 فعال قرآنی استان تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: جلسات و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه برگزار شده و براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی و شورای قرآن استان این برنامه انجام خواهد شد.

سعیدی گفت: براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی و شورای قرآن مقرر شد، همه ادارات همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در ساعت ابتدایی صبح، به مدت 10 دقیقه برنامه تلاوت قرآن داشته باشند.

انتهای پیام
captcha