دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام در ملایر
کد خبر: 4048117
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام طلافروشی در این شهرستان طی 30 دقیقه تلاش بی‌وقفه و موفق مأمورین پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات با همکاری بسیار خوب مردم هوشیار و شریف این شهرستان خبر داد.

احمد ساکی فرمانده انتظامی ملایراحمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان در بیان جزئیات سرقت از طلافروشی در ملایر، اظهار کرد: به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی در ملایر که روز گذشته، 20 فروردین‌ماه منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه سارقان در حین سرقت به محض رؤیت خودروی گشت مأموران دچار رعب و وحشت شده و با به جای گذاشتن سلاح جنگی و تعدادی فشنگ در محل سرقت با استفاده از شلوغی جمعیت از محل متواری شدند، افزود: بلافاصله تلاش برای دستگیری هر دو سارق با اجرای طرح «مهار» در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان عمومی و انقلاب و همکاری مجدانه مردم شریف شهرستان و به‌کارگیری شگردهای فنی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه هر دو سارق تحت تعقیب شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو نفر سارق که برادر بودند، توسط مأموران دستگیر شدند.

ساکی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با مشارکت مردمی با هرگونه ناامنی برخوردی قاطع، قانونی و پشیمان‌کننده خواهد کرد، گفت: این دو سارق با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند. امنیت و آرامش خط قرمز پلیس بوده و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان را نخواهیم داد.

انتهای پیام
captcha