تجلیل از غلامرضا سازگار در اختتامیه مهرواره هوای نو
کد خبر: 4056990
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

تجلیل از غلامرضا سازگار در اختتامیه مهرواره هوای نو

با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی طاهری، علی انسانی و محسن طاهری، از مداحان کشور از غلامرضا سازگار، مداح پیشکسوت کشور تجلیل شد.

تجلیل از غلامرضا سازگار در اختتامیه مهرواره هوای نوبه گزارش خبرنگار ایکنا، در اختتامیه نخستین مهرواره هوای نو، از غلامرضا سازگار، مداح پیشکسوت کشور با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرتضی طاهری، علی انسانی و محسن طاهری، از مداحان کشور تجلیل شد.

همچنین در ادامه این مراسم و با حضور مسئولان از برگزیدگان بخش هیئت اولین مهرواره هوای نو با اعطای لوح تقدیر تندیس زرین تجلیل شد.

در این بخش به ترتیب هیئت ثارالله استان زنجان در رشته هیئت و خدمات اجتماعی، هیئت ثارالله مازندران در رشته ساختار و تشکیلات، هیئت محبین اهل بیت(ع) تهران در رشته تولیدات هیئت، هیئت انصار ولایت یزد در رشته مضمون و محتوا، مجموعه فرهنگی عاشورائیان اصفهان در رشته هنر هیئت، هیئت یامهدی(عج) تهران در رشته نثر حسینی، هیئت پیروان عترت ورزمندگان رضوانشهر در رشته هیئت و اقتصاد، هیئت ثارالله زنجان در رشته رسانه و هیئت، کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز در رشته هیئت و خانواده، هیئت انصارالمهدی(عج) چهارمحال و بختیاری در رشته هیئت و نوجوانان، حسینیه انقلاب اسلامی دختران قم در رشته هیئت و بانوان و هیئت یا مهدی (عج) تهران در رشته هیئت و کرونا تجلیل شدند.

همچنین، در بخش کتاب هیئت نیز از کتاب گوشه ششم عاشقی نوشته سیدمحمد سادات رضوی در رشته ادبیات داستانی، کتاب سر بر خاک دهکده نوشته فائضه غفار در رشته مستندنگاری و روایت، مجموعه کتاب‌های دسته‌های گل و بوته‌های خار از حجت‌الاسلام سیدمحمد مهاجرانی در رشته کودک و نوجوان، مجموعه کتاب‌های ششمین سوگواره عکس و پوستر عاشورا از حجت‌الاسلام علی اصغر دشمیر در رشته آثار هنری مکتوب، کتاب امان‌نامه از سیداکبر میرجعفری در رشته شعر و نوحه، کتاب صفر خروج از غلامرضا امامی در رشته ادبیات نمایشی، کتاب طعنه رقیب یا خطای تاریخ از ابراهیم صالحی در رشته پژوهش، کتاب روان‌شناسی ستایشگری تاریخ از غلامرضا محمودی در رشته متون آموزشی و پژوهشی و کتاب تاریخ تکایا و عزاداری قم از حجت‌الاسلام مهدی عباسی در رشته مستندنگاری تجلیل شد.

در ادامه این‌ مراسم و پس از تجلیل از خدمات مختلف حجت‌الاسلام علی ثمری، با حضور هیئت داوران، از برگزیدگان بخش ستایشگری اولین مهرواره هوای نو با اعطای لوح و تندیس مهرواره تقدیر شد.

در این بخش، علیرضا اسفندیاری از اردبیل، کاظم اکبری از مازندران، امیرحسین امیدعلی از لرستان، شهریار حسن‌زاده از اردبیل، مهدی رسولی از زنجان، مهدی شوقی از اردبیل، سعید عباس‌زاده از تهران و حسن عطایی از قم در رشته مدیحه‌خوانی تجلیل شدند.

همچنین از مسعود پیرایش و میثم مطیعی در رشته نسل حسینی، مهدی امین فروغی، علی اکبر شیخی و امیر عباسی در رشته اقدامات شاخص، حیدر توکلی، محمدمهدی صمیمی، مهدی زنگنه و محسن عرب خالقی در رشته نغمه‌پردازی نیز تجلیل شد.

تجلیل از خانواده شهید حسین پورجعفری در رشته شهید حاج قاسم سلیمانی دیگر بخش این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha