اسامی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع 1401 اعلام شد
کد خبر: 4057015
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

اسامی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع 1401 اعلام شد

پس از دوسال وقفه در اعزام حجاج ایرانی به حج تمتع به علت شیوع ویروس کرونا، با توجه به ازسرگیری این اعزام‌ها در سال جاری، اعزام کاروان قرآنی کشورمان به سرزمین وحی مطابق سنوات گذشته انجام می‌شود.

به گزارش ایکنا، در روز‌های اخیر، با تصمیم کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم و در هماهنگی با سازمان اوقاف و امور خیریه و بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت، مقدمات اعزام کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ١۴٠١ موسوم به کاروان نور فراهم شده است.

براساس این گزارش، امسال بیست نفر شامل استادان و قاریان ممتاز، یک حافظ و یک گروه تواشیح به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشور‌ها خواهند پرداخت.

در کاروان نور امسال، قاسم رضیعی از تهران به عنوان سرپرست کاروان نور، قاسم مقدمی از خوزستان، مسعود نوری از تهران، سیدحمیدرضا مقدسی از قم، هادی موحدامین از تهران، امیرحسین رحمتی از گلستان، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، مجتبی پرویزی از تهران، مهدی کرمی از زنجان، مهدی سعادتی‌کیا از لرستان، حمید حق‌طلب از خراسان رضوی، علیرضا مکاری از اصفهان، سیدمحمد طا‌هایی از مازندران، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، رضا گلشاهی از خراسان رضوی و گروه تواشیح مصباح‌الهدی متشکل از عدنان مؤمنین، رسول مظفری وانانی، امین میمندی، احسان سوری‌دمقی و سیدمحمد هاشمی از خوزستان حضور دارند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناآشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۱
0
3
سلام علیکم
در خبرها فرمودند کاروان قرآنی بیست نفره امسال شامل استادان و قاریان ممتاز، یک حافظ و یک گروه تواشیح به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند؛ اما سئوال این است که آیا مفسران یا پژوهشگران قرآنی و یا خادمان قرآن در بخش های: علمی، هنری، اجتماعی، سیاسی و ... نباید جزو قرآنیان محسوب شوند؟!! محدود کردن خادمان قرآن به قاریان و حافظان، کم لطفی به ساحت مقدس قرآن نیست؟! لطفا پاسخگو باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۹
1
0
بهترین ترکیب قاریان در ده سال اخیر رو شاهد هستیم
captcha