اجرای طرح «پاتوق دختران زینبی» ملایر
کد خبر: 4057152
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

اجرای طرح «پاتوق دختران زینبی» ملایر

مدرس حوزه و مبلغ فعال عرصه خانواده در ملایر گفت: طرح پاتوق دختران زینبی با هدف تربیت و کادرسازی و آموزش مهارت‌های زندگی به دختران نوجوان ملایری در حال اجراست.

دختران زینبیمریم نگاهداری، مدرس حوزه و مبلغ فعال عرصه خانواده در ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه امروز یکی از نیازهای نوجوانان به ویژه نوجوانان دختر، تربیت در مسیر درست و ایجاد مهارت‌های زندگی به این نسل است، اظهار کرد: در این راستا طرح پاتوق دختران زینبی در ملایر از سال گذشته کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه این طرح، طرحی خودجوش با حمایت قرارگاه تربیتی شهید نقدی، شهید زمانی و تبلیغات اسلامی ملایر است، افزود: این طرح ویژه دختران 12 تا 18 سال است که تاکنون 12 جلسه آن با حضور پر شور دختران نوجوان در ملایر برگزار شده است.

مدرس حوزه و مبلغ فعال عرصه خانواده در ملایر هدف از اجرای طرح را تربیت، خودآگاهی و شناخت استعدادها و توانمندی‌های دختران نوجوان در حوزه‌های مختلف دینی و مذهبی برشمرد و تصریح کرد: برداشتن گامی بالاتر در مسیر تربیت و کادرسازی مهم‌ترین موضوع ما در پاتوق زینبی است که خود نوجوان شرکت‌کننده در این طرح بعد از مدتی و کسب مهارت‌های زندگی و توانایی جزو فعالان عرصه فرهنگی، اجتماعی باشد.

وی با بیان اینکه این طرح با مهارت‌های زندگی شروع شده و روزهای چهارشنبه در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود، افزود: با عنایت اهل بیت(ع) و حمایت‌های معنوی همه کسانی که دغدغه تربیت و اخلاق نوجوانان را دارند تأثیرات این برنامه به‌واسطه بازخوردی که از خانواده‌ها داشتیم بی‌نظیر بوده است.

نگاهداری گفت: در کنار این طرح برنامه‌های جانبی از جمله کلاس‌های جنبی علمی، اخلاقی، مهارتی، هنری و... برای دختران نوجوان پاتوق داریم.

انتهای پیام
captcha