استقبال از خرید مجازی در بخش لاتین و ترک ناشران خارجی نمایشگاه کتاب
کد خبر: 4057373
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

استقبال از خرید مجازی در بخش لاتین و ترک ناشران خارجی نمایشگاه کتاب

مدیر بخش لاتین کمیته ناشران خارجی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور 20 ناشر و توزیع‌کننده کتاب‌های لاتین و ترک در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در بخش مجازی 50 درصد تخفیف به خریداران داده می‌شود که باعث استقبال بیشتر از خرید مجازی شده است.

استقبال از خرید مجازی در بخش لاتین و ترک ناشران خارجی نمایشگاه کتاب

یاسر ساجدی، مدیربخش لاتین کمیته ناشران خارجی در گفت‌وگو با ایکنا گفت: تعداد ناشران و توزیع‌کنندگان شرکت‌کننده در سی و سومین نمایشگاه کتاب 20 ناشر است که نسبت به سال‌های گذشته تغییر نداشته است.

در این بخش از نمایشگاه کتاب‌هایی که به زبان‌های انگلیسی و ترکی منتشر شده است به مخاطبان عرضه می‌شود. در بخش فیزیكی 20 درصد و در بخش مجازی 50 درصد تخفیف به خریداران داده می‌شود که باعث استقبال بیشتر از خرید مجازی شده است. بسته‌بندی و ارسال کتب این ناشران توسط باجه پست مستقر در سالن لاتین در رواق شرقی مصلی انجام می‌شود و حداکثر ظرف 5 روز به دست مخاطب می‌رسد.

ساجدی افزود: در فروش مجازی نمایشگاه صرفاً کتب با تاریخ انتشار بالای می 2018 فروخته می‌شود ولی در بخش فیزیکی اجازه فروش کتب منتشره از سال 2015 به بعد نیز به ناشران داده شده است.

لازم به ذکر است بخش ناشران خارجی در رواق شرقی مصلی و در دو سالن لاتین و عربی همه روزه از ساعت 9 تا 20 تا 31 شهریور پذیرای کتاب دوستان می باشد.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دو سال به تعویق افتاده بود روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز به کار کرد. درهای این رویداد فرهنگی در مصلای تهران بعد از دو سال به روی ناشران و مخاطبان باز شده و تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه  از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب میزبان علاقه‌مندان کتاب خواهد بود.

انتهای پیام
captcha