«خون‌ریزی» در اسدآباد
کد خبر: 4057600
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

«خون‌ریزی» در اسدآباد

رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد از اکران مستند فیلم «خون‌ریزی» در این شهرستان خبر داد و گفت: این مستند به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد اکران می‌شود.

مستند خون ریزیحجت‌الاسلام‌ روح‌الله رستمی، رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از اکران مستند فیلم خون‌ریزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مستند به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد اکران می‌شود.

وی افزود: این مستند امروز 27 اردیبهشت‌ماه در محل سالن ارشاد اسداباد و با حضور عوامل سازنده فیلم از تهران از ساعت ۱۰ الی ۱۲ اکران می‌شود.

رستمی در ادامه درباره ستاد نهضت پیشرفت بانوان گفت: ستاد نهضت پیشرفت بانوان از مجموعه‌های مردمی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد است که در اغلب حوزه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی حضور فعال دارد و اعضای آن از اقشار مختلف و فرهیخته بانوان شهرستان تشکیل شده این مجموعه در ابتدای راه است و آینده‌ای تحول‌آفرین در شهرستان خصوصاً بین قشر بانوان خواهد داشت.

وی با اشاره به موضوع این مستند که در مورد قتل یا سقط جنین است، یادآور شد: کارگردان این اثر محمد خوشدل فر، فیلم‌نامه آن از علی پورمومن و تهیه کنندگی آن را محمد خوشدل فر بر عهده داشته‌اند. این فیلم روایتی است از تصویب قانون آزادی سقط جنین و اتفاقات بعد از آن در آمریکا است.

انتهای پیام
captcha