برگزاری دوره‌های مجازی حفظ قرآن‌کریم در ملایر
کد خبر: 4057628
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
به همت مؤسسه بیت‌الاحزان

برگزاری دوره‌های مجازی حفظ قرآن‌کریم در ملایر

مسئول حفظ مجازی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ملایر از برگزاری دوره‌های مجازی حفظ روزانه قرآن کریم در این مؤسسه خبر داد.

دوره‌ مجازی حفظ قرآن‌کریمحجت‌الاسلام حامد علیمرادی، مسئول حفظ مجازی قرآنی موسسه بیت‌الاحزان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) چند سالی است که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی و انس هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه با قرآن و معارف قرآنی خصوصاً حفظ قرآن فعالیت داشته و تاکنون تعداد زیادی حافظ قرآن در مراکز این مؤسسه موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند.

وی افزود: به منظور بهینه‌سازی و کاهش هزینه‌های زمانی، مالی و تشویق افراد شاغل و کسانی که به نحوی قادر به شرکت در کلاس و دوره‌های حضوری حفظ قرآن نیستند و از طرفی مشتاق حفظ آیات و آشنایی با مفاهیم نورانی قرآن کریم بوده این مؤسسه اقدام به برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم به صورت مجازی و غیرحضوری با استفاده از اساتید و کادر آموزشی مجرب دارد.

علیمرادی با بیان اینکه حفظ مجازی برای همه سنین بوده و از 4 سال به بالا می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند، گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات می‌توانند به آدرس سایت بیت‌الاحزان به نشانی https://beytolahzan.ir/ مراجعه و جزئیات طرح را مشاهده و مراحل ثبت‌نام را طی کنند.

وی افزود: اساتیدی که قرار است در این طرح حافظان قرآن را همراهی کنند از اساتیدی هستند که تحت آموزش مؤسسه بیت‌الاحزان بوده و آموزش‌ها کامل و جامع خواهد بود که با قرآن آموزان مرتب ارتباط آموزشی را داشته و به صورت تلفنی نظرسنجی و کیفیت کار و همچنین رضایت‌مندی طرح را دنبال می‌کنند.

مسئول حفظ مجازی مؤسسه بیت‌الاحزان ملایر تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در دوره حفظ مجازی از طریق پیام‌رسان‌های مختلف ارتباط های تصویری آموزش را با اساتید را دارند.

وی گفت: معاونت آموزشی مؤسسه نیز با تلفن 09339267729 آماده پاسخگویی به سؤالات و جزئیات طرح خواهد بود.

انتهای پیام
captcha