فردا بازدید از موزه‌های همدان رایگان است
کد خبر: 4057809
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

فردا بازدید از موزه‌های همدان رایگان است

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی همدان تصریح کرد: فردا بازدید از موزه‌ها در همدان رایگان است.

موزهبه گزارش ایکنا از همدان، سیده مریم موسوی، معاون میراث فرهنگی اداره‌کل کل میراث فرهنگی استان همدان امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز موزه و هفته میراث فرهنگی اظهارکرد: شعار جهانی امسال قدرت موزه است که در این راستا وبینارهایی تدارک دیده شده است که در فضای مجازی اطلاع رسانی شده و همه می‌توانند شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای دانش‌آموزی طی سه روز از تپه هگمتانه انجام خواهیم داد، افزود: بازدیدهایی را نیز از اماکن تاریخی شهرستان‌ها خواهیم داشت.

موسوی همچنین از برپایی جشنواره عکس در روستاهای خاکو و سیمین و همچنین مسابقه فیلم ۶۰ ثانیه‌ای از روستاها خبر داد و گفت: بزرگداشت مفاخری همچون فردوسی و خیام، نشست خیام‌خوانی در ملایر و نشست آثار ناملموس نیز در همدان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گررشگری همدان نیز در ادامه اظهار کرد: از امروز میزبان تور فم تور یا آشناسازی فعالان گردشگری با همدان هستیم که از دو سال پیش برنامه‌ریزی شده اما به علت کرونا هر بار لغو شد که در حال حاضر با عادی شدن شرایط از امروز حدود ۱۵ نفر از فعالان و راهنمایان گردشگری تورگردانان تهران، مشهد، خوزستان و یزد در همدان حضور می‌یابند که معرفی خوبی از جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی استان خواهند داشت.

وی تاکید کرد: بزرگترین مقاصد گردشگری نیز همواره تورهایی را برگزار می کنند که اثرگذارترین کار برای تبلیغات و معرفی است و همدان نیز در ادامه برنامه‌ریزی تور آشناسازی اقلیم کردستان عراق و تورگردانان گردشگران خارجی را خواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha