کنگره تجلیل از ایثارگران در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4058512
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

کنگره تجلیل از ایثارگران در همدان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، از برگزاری پانزدهمین کنگره تجلیل از ایثارگران به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در همدان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با روز سوم خرداد در همدان برگزار می‌شود.

  احمد وحدت‌روشن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همداناحمد وحدت‌روشن، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری پانزدهمین کنگره تجلیل از ایثارگران به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این مراسم همزمان با روز سوم خرداد، ساعت 10:30 در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم تجلیل از ایثارگران به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که روز ملی ایثار، مقاومت و پیروزی نام‌گذاری شده است، به‌منظور تجلیل از جمعی از ایثارگران همدانی روز سه‌شنبه در مرکز سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

وحدت‌روشن با بیان اینکه در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان دفاع مقدس که در عملیات خرمشهر نقش‌آفرینی داشته‌اند تجلیل به عمل می‌آید، گفت: همچنین در این مراسم از سند سه جلدی شهدای شاخص شهرستان و استان، شهیدان امیر طلایی و شهید محمدرضا مازویی رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: سخنران این مراسم علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان است؛ همچنین خاطره‌گویی از سوی فرماندهان ارتش انجام می‌شود، این برنامه به همت بنیاد شهید همدان و با همکاری فرماندهی ارشد آجا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ثبت‌احوال همدان برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha