برگزاری 4 یادواره‌ شهید در ملایر به مناسبت سوم خرداد
کد خبر: 4059078
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

برگزاری 4 یادواره‌ شهید در ملایر به مناسبت سوم خرداد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر از برگزاری یادواره‌های شهدا در این شهرستان به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد خبر داد.

محمدابراهیم مرادی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملایر محمدابراهیم مرادی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، سوم خرداد را سند افتخار ملت ایران دانست و با اعلام برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر به‌مناسبت گرامیداشت این روز، اظهار کرد: هم‌زمان با این ایام چهار یادواره شهدا در ملایر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره 33 شهید ورزشکار ملایر همزمان با سوم خردادماه خبر داد و گفت: این مراسم در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی با سخنرانی سردار آسودی از یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همچنین از برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز چهارشنبه، چهارم خردادماه، ساعت 17 با سخنرانی حجت‌الاسلام جوشقانیان در مسجد جامع شهر ملایر برگزار می‌شود.

مرادی با اشاره به برگزاری بیست‌وچهارمین یادواره شهدای روستای علی‌آباد، بیان کرد: این یادواره نیز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در گلزار شهدای این روستا برگزار می‌شود.

وی در ادامه از سرکشی مسئولان شهرستان ملایر از خانواده‌های شهدای سوم خرداد خبر داد و تصریح کرد: هم‌زمان با هفته میراث فرهنگی نیز برنامه‌ای به‌مناسبت سوم خرداد برگزار می‌شود که در این برنامه از دو تن از خانواده‌های معظم شهدای سوم خرداد تجلیل خواهد شد.

مرادی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مسابقات ورزشی همزمان با سوم خرداد، گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان، فضاسازی شهرستان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان و... نیز از دیگر برنامه‌های سوم خرداد در ملایر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر همچنین به کنگره 8 هزار شهید استان همدان اشاره کرد و گفت: یادواره 1100 شهید شهرستان ملایر برگزار خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این یادواره در آذرماه امسال برگزار شود. جلسه هماهنگی این یادواره روز گذشته تشکیل شد. برگزاری همایش پیاده‌روی هشت هزار نفری، اردوی 1100 نفری دانش‌آموزان ملایر به باغ موزه همدان و... از دیگر برنامه‌های این کنگره در ملایر است.

مرادی اضافه کرد: در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان یکی از برنامه‌های ما سرکشی مستمر از خانواده‌های معظم شهداست که سعی داریم امسال از تمام خانواده‌های شهدای شهرستان سرکشی کنیم.

انتهای پیام
captcha